News di a Cumpagnia

News

A lavagna intelligente hè carattarizata da intelligenza, digitalizazione, networking è interazzione. U principiu di cuncepimentu hè basatu annantu à a megliu interazzione, multimedia è facilità d'usu, è furnisce à i prufessori un insegnamentu più riccu, più intuitivu è più interessante.
Pò ancu stabilisce a relazione interattiva trà i studienti è i prufessori, rializà l'informazioni è a mudernizazione di l'ambiente di apprendimentu, è dà à i studienti a capacità di amparà indipindente.
 
Allora chì sò i principali scenarii di l'applicazioneLEDlavagna intelligente?
Ci sò trè scenarii principali di l'applicazione di a tecnulugia di lavagna intelligente:
Prima, classa chjuca.
I prufessori è i studienti di l'ambiente di apprendimentu di a piccula classe sò più vicini, più interattivi, l'usu di lavagna intelligente in aula per aiutà à l'insignamentu à u stessu tempu migliurà l'interazzione è a vitalità in aula, più favurevule per stimulà l'interessu è l'entusiasmu di i studienti.
cc (1)
Siconda, aula di grande scala.
Aula à grande scala hè una aula chì usa i metudi d'insignamentu muderni per realizà una lettura cumpleta è a trasfurmazioni di e cundizioni di u hardware di u situ, chì ponu efficacemente alleviate i difetti di l'insegnamentu tradiziunale di lavagna, chì ùn hè micca bonu per l'interazzione è l'interazzione di i studienti.
Lavagna intelligente ghjoca un grande rolu in l'insignamentu in aula à grande scala.
cc (2)
Terzu, classa in linea.
L'educazione in linea hè ancu una nova forma di educazione, chì hà attiratu più è più attenzione da l'adulescenti in l'ultimi anni.
L'applicazione di lavagna intelligente in questu modu pò realizà educazione à distanza per i studienti, alleviate e limitazioni di e cundizioni regiunale, è espansione assai risorse educative.
L'educazione in linea pò interconnettà cù altri dispositi attraversu a reta, creà una educazione in rete integrata, è aduprà a tecnulugia di l'infurmazione per furnisce servizii educativi in ​​Internet.

Per più sapè fà in u produttu, per piacè cuntattate u nostru serviziu di u cliente in linea. Grazie!

 

 


Postu tempu: Apr-19-2023