News di a Cumpagnia

News

Semu avà in e fasi di sviluppu veloce di una rivoluzione tecnologica in u settore di l'educazione. In i prossimi quattru à cinque anni, hè stimatu chì parechje scole rimpiazzeranu lavagna interattiva tradiziunale cù u novuschermi interattivi di pannellu tattile "grande schermu". . Chì significarà questu per e tecnulugia di aula interattiva? A prossima generazione hà una varietà di funzioni rinfurzate chì simpricimenti ùn eranu micca dispunibili cù a generazione precedente di lavagne interattive. Cume a tecnulugia migliurà, sti tavulini intelligenti interattivi di u toccu seranu ancu più preziosi per i studienti è i prufessori, chì li permettenu di piglià e so classi à u prossimu livellu. In questu articulu, parlemu principalmente di i cambiamenti di a visualizazione.

A nova generazione di smart board interattivu

Alta definizione

 

Cù alta definizione, tuttu hè vicinu è persunale. In una aula, i prufessori ponu aduprà i novi schermi interattivi d'alta definizione 4K o 1080P per purtà l'esperienze vicine è persunale per i so studienti. I dissezioni interattivi ponu esse pratichi è visuali cum'è s'ellu i studienti anu daveru intraprendu l'eserciziu per veru. L'imaghjini di i lochi è l'avvenimenti storichi seranu cusì chjaru, i studienti si sentenu cum'è s'ellu viaghjanu veramente cù i so prufessori è i so cumpagni di classe. I schermi interattivi in ​​alta definizione anu u putere di trasfurmà tutta l'esperienza educativa - è venenu avà.

Ultra Bright

 

Più luminoso hè u screnu, più faciule hè per i studienti di capisce tuttu ciò chì succede in a lezione. Ùn ci hè micca bisognu chì i studienti in u spinu di a classe si strabiscenu è s'inclinanu in avanti, disperati per capisce qualcosa chì hè abbastanza chjaru in a prima fila. Cù tecnulugia ultra-luminosa, ogni imagine hè più nitida, più chjara è più faciule da vede.


Tempu di Postu: Oct-09-2021