News di a Cumpagnia

News

Chalkboard hà duminatu per quasi dui seculi. À l'iniziu di l'anni 1990, e preoccupazioni per a polvera di gesso è l'allergii anu incitatu i studienti à passà à a lavagna. U maestru hà elogiatu u novu strumentu, chì li hà permessu di mette in risaltu è allargà u corsu in una varietà di culori. Tutta l'aula prufittà di l'eliminazione di l'ingossu di lavagna.

L'evoluzione di l'arnesi d'insignamentu

Cù l'usu largu di lavagna, a nova tecnulugia di aula hà cuminciatu à cunnette a lavagna è l'urdinatore. Avà, i prufessori ponu salvà u cuntenutu scrittu nantu à a lavagna à u discu duru di l'urdinatore. Questu li hà permessu di stampà immediatamente, risultatu in u nome di corta durata "lavagna".Lavagna interattiva (IWB) hè stata lanciata in u 1991, chì hè obligatu à avè un impattu maiò in l'insignamentu. Cù IWB, i prufessori ponu vede tuttu u cuntenutu nantu à l'urdinatore di tutta l'aula, creendu cusì una nova pussibilità educativa. Per mezu di lavagna interattiva, i studienti è i prufessori ponu operà u cuntenutu direttamente nantu à a superficia di u screnu. I prufessori sò supportati da novi strumenti eccitanti. A participazione di i studienti hè aumentata. A cooperazione in aula hè destinata à cresce. U sistema di lavagna interattiva originale era un tavulinu cunnessu à un projector.

Ricertamenti, grandi display touch screen (cunnisciutu ancu cum'èschermi interattivi à pannellu pianu (IFPD) ) sò diventati una alternativa. Queste lavagne interattive anu i vantaghji di u sistema IWB originale basatu in proiettore, è ancu e funzioni supplementari. Hanu ancu costu menu nantu à a vita di u dispusitivu per via di u cunsumu di energia più bassu è di i costi di mantenimentu.

Oghje, a lavagna interattiva hè stata fermamente stabilita cum'è strumentu d'insignamentu. Li truverete in aule di a scola primaria è in aule di cunferenza universitaria. I prufessori anu elogiatu a so capacità di prumove l'interazzione è focalizà l'attenzione di i studienti. I ricercatori educativi predicenu chì l'usu di lavagne interattive cuntinuerà à cresce in modu esponenziale. A lavagna interattiva EIBOARD hè stata lanciata da u 2009 per risponde à sta dumanda di u mercatu è portà tutte e funzioni è i vantaghji di l'IWB à l'applicazioni educative.

 


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021