News di a Cumpagnia

News

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i prudutti elettronichi sò constantemente aghjurnati à una freccia alta. I media di almacenamiento sò stati ancu innuvati gradualmente in parechji tippi, cum'è dischi meccanichi, dischi di stati solidi, nastri magnetichi, dischi ottici, etc.

1

Quandu i clienti cumprà prudutti OPS, truverete chì ci sò dui tipi di discu duru: SSD è HDD. Chì sò SSD è HDD? Perchè SSD hè più veloce di HDD? Chì sò i svantaghji di SSD? Sì avete queste dumande, per piacè cuntinuà à leghje.

I dischi duru sò divisi in discu duru meccanicu (dischi duru, HDD) è unità di u solidu (SSD).

U discu duru meccanicu hè u discu duru tradiziunale è ordinariu, cumpostu principarmenti di: platter, testa magnetica, platter shaft è altre parti. Cum'è cù una struttura meccanica, u

a velocità di u mutore, u numeru di teste magnetiche è a densità di u platu ponu influenzallu u rendiment. A migliurà a prestazione di i discu duru HDD dipende principalmente da l'aumentu di a velocità di rotazione, ma l'alta velocità di rotazione significa un aumentu di u cunsumu di rumore è di energia. Dunque, a struttura di HDD determina chì hè difficiule di cambià qualitativamente, è parechji fatturi limitanu a so aghjurnamentu.

SSD hè un tipu d'almacenamiento chì hè apparsu in l'ultimi anni, u nome cumpletu hè Solid State Drive.

Hà e caratteristiche di lettura è scrittura veloce, pesu ligeru, cunsumu d'energia bassu è taglia chjuca. Siccomu ùn ci hè micca un tali prublema chì a velocità di rotazione ùn pò esse aumentata, a so migliione di u rendiment serà assai più faciule ch'è quella di HDD. Cù i so vantaghji sustanziali, hè diventatu u mainstream di u mercatu.

Per esempiu, a latenza di lettura aleatoria di un SSD hè solu uni pochi decimi di un millisecondu, mentre chì a latenza di lettura aleatoria di un HDD hè di circa 7ms, è pò ancu esse finu à 9ms.

A velocità di almacenamiento di dati di HDD hè di circa 120MB / S, mentre chì a velocità di SSD di u protocolu SATA hè di circa 500MB / S, è a velocità di SSD di u protocolu NVMe (PCIe 3.0 × 4) hè di circa 3500MB / S.

Quandu si tratta di applicazioni pratiche, in quantu à i prudutti OPS (machine all-in-one), sia SSD sia HDD ponu risponde à i bisogni di almacenamiento generale. Se perseguite una velocità più veloce è un rendimentu megliu, hè cunsigliatu di sceglie SSD. È se vulete una macchina di budget, un HDD seria più adattatu.

U mondu sanu si digitalizeghja, è i media di almacenamento sò a basa di l'almacenamiento di dati, cusì a so impurtanza pò esse imaginata. Hè cresce chì cù u sviluppu di a tecnulugia, ci saranu più è più prudutti d'alta qualità è costuali per risponde à i bisogni megliu. Sì avete qualchì quistione nantu à a scelta di un tipu di discu duru, per piacè cuntattateci!

Segui stu ligame per sapè di più:

/


Tempu di Postu: Aug-10-2022