News di a Cumpagnia

News

U 17 d'ottobre di u 2020, Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. hà publicatu a prima "Lavagna Intelligente Registrabile" in u mondu. Questa nova cunferenza di lanciu di u produttu hè stata in Nanning, Guangxi. Wang Fu, Vice Direttore Esecutivu di u Cumitatu di Travagliu In quantu à a Prossima Generazione di u Ministeru di l'Educazione, Presidente di l'Associu di l'Industria di l'Educazione in Cina, l'ex Direttore di u Centru di l'Educazione di Guangxi, Chen Tiehua, u Cunsigliu di l'Associazione di l'Industria di l'Educazione di Guangxi, è Li Shan, Sicritariu di u Partitu Branch di Shenzhen Educational Equipment Industry Association, visitatu live insegnamentu. Un pruduttu innovativu per l'insignamentu è l'apprendimentu chì registra u cuntenutu di a lavagna, riproduce u prucessu di l'aula, trasforma e risorse didattiche, cambia u modu di offerta d'educazione, è aiuta à u sviluppu di l'informatizazione di l'educazione in a nova era.

 U 17 d'ottobre di u 2020, Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. hà liberatu a prima lavagna intelligente registrabile in u mondu.  Questa cunferenza di lanciu di novu pruduttu hè stata tenuta in Nanning, Guang (1)

Fangcheng Smart Recordable Smart Blackboard ùn cambia micca l'abitudini di scrittura di u maestru, riproduce di novu u prucessu di scrittura di lavagna, è trasforma digitalmente e risorse didattiche. Risolvi u prublema di "in classe, i zitelli ponu solu copià i cuntenuti scritti nantu à a lavagna da u maestru in i so quaderni unu à unu copiendu. Avà, Fangcheng Recordable Smart Blackboard scans u cuntenutu di a lavagna cù un codice QR o un clic di trasmissione Cloud spartera, u cuntenutu di scrittura lavagna di u maestru pò esse cunvertiti in risorse didattiche, chì ponu esse usate ripetutamente. Realizà "0 omissioni" di u prufessore in a classe, eliminendu u prublema di a copia mancata in a classa o di ùn esse capace di copià quandu hè assente da u travagliu. Implicazione più profonda è participazione in aula; ci cuncintraremu nantu à u tutore basatu annantu à u cuntenutu spartutu nantu à a lavagna per creà inseme un ambiente di apprendimentu più forte per i genitori in casa, aiutà i studienti à studià dopu à a classe, è accende l'entusiasmu di ogni studiente.

 U 17 d'ottobre di u 2020, Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. hà liberatu a prima lavagna intelligente registrabile in u mondu.  Questa cunferenza di lanciu di novu pruduttu hè stata tenuta in Nanning, Guang (

Fangcheng hà utilizatu a tecnulugia di l'insignamentu per empowering l'educazione è l'innuvazione di l'insegnamentu per 11 anni. Sempre aderisce à a ricerca è u sviluppu di i prudutti vicinu à i bisogni di l'utilizatori. Continuerà ancu à innuvà è à aghjurnà i prudutti cum'è i bisogni di l'utilizatori di prima linea cambianu è u sviluppu di l'industria avanza. Scuprite decine di milioni di classi. In u futuru, Fangcheng Teaching serà guidatu da u sviluppu di u "14th Pianu Quinquennale", cù a trasfurmazioni digitale di l'affari, campus intelligente, ambiente di apprendimentu contextuale, risorse digitale generate è altre direzzione di sviluppu di l'innuvazione di produttu, per ottene a prumuzione. di qualità cù risorse digitale di alta qualità. L'educazione è l'insignamentu di a cumpagnia injected continuously nova vitalità in u sviluppu di l'industria di l'educazione!

 U 17 d'ottobre di u 2020, Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. hà liberatu a prima lavagna intelligente registrabile in u mondu.  Questa cunferenza di lanciu di novu pruduttu hè stata tenuta in Nanning, Guang ( (3) 

Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a "Lavagna Intelligente Registrabile" debuterà in a 78th China Exhibition Equipment Educational. Semu in Chongqing Convention and Exhibition Center S2046. Benvenuti à tutti i dirigenti, novi è vechji clienti per vene à sperimentà.

 U 17 d'ottobre di u 2020, Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. hà liberatu a prima lavagna intelligente registrabile in u mondu.  Sta cunferenza di lanciu di novu pruduttu hè stata tenuta in Nanning, Guang ( (4)


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2020