News di a Cumpagnia

News

Ci hè un omu gentile è felice chjamatu San Nicolau. Cù una barba bianca chjara, porta sempre una longa robba rossu. Hè sempre dispostu à aiutà i poveri mandendu rigali à elli.

Di solitu a notte di u 24 di dicembre di l'annu, da a terra fridda di u nordu, Babbu Natale hè abituatu à lascià qualchi rigali nantu à i letti di i zitelli o in i so calze. Ùn ci hè dubbitu chì i zitelli saranu assai entusiasmati è felici quandu eventualmente scopre chì i so calze sò pieni di rigali ancu chì i rigali sò sempre messi da i so genitori di notte.

In questu festival jubilante, EiBoard hà ancu pensatu à dà à i zitelli un rigalu sinceru chì permette à i zitelli di passà una vita di studiu più felice! EiBoard s'impegna à furnisce soluzioni educative intelligenti eccellenti, furnisce un supportu più putente per l'apprendimentu felice è a crescita felice di i zitelli, è purtendu più speranze è pussibulità per l'apprendimentu efficiente di i zitelli. In u Natale di speranza, questu hè u rigalu più sinceru chì EiBoard hà intenzione di mette in calze di i zitelli.

WeChat picture_20211228180405

In ordine per rializà a prumessa à i zitelli, a nostra cumpagnia hà decisu di aumentà a ricerca è u sviluppu in u novu annu, cuntinuà à purtà fora l'innuvazione tecnologica è l'innuvazione di suluzione, furnisce megliu prudutti, suluzioni è serviziu, riduce in modu efficace a pressione di l'insegnamentu per i educatori, è rende incessante. sforzi per migliurà l'efficienza è a qualità di l'insignamentu.

In retrospettiva di l'annu passatu, ringraziemu sinceramente tutti i clienti per u vostru sustegnu à EiBoard. In l'annu passatu, avemu ricevutu a vostra tolleranza, incuragii è più ricunniscenza. Grazie per a vostra cumpagnia durabile. Cridemu fermamente chì continueremu à travaglià inseme per purtà più pussibulità è speranze per l'industria di l'informatizazione di l'educazione ! À u listessu tempu, in stu tempu cuntentu, possi un bon Natale, un bon annu novu è una vita felice ogni ghjornu !

WeChat picture_20211228180416


Tempu di Postu: Dec-28-2021