News di a Cumpagnia

News

L'educazione hè una industria chì tutta l'umanità attribuisce una grande impurtanza. A forma di l'insignamentu è a forza di i prufessori sò ligati à l'effettu di a cunniscenza di l'apprendimentu di i studienti, accumpagnata da u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia.

L'educazione di l'infurmazione hà ancu sperimentatu parechje generazioni di prudutti, cumpresi principalmente l'urdinatori, i prughjettori è e macchine didattiche multimediali, per migliurà megliu l'effettu di l'insignamentu, boni strutture didattiche ponu aiutà à attivà l'atmosfera di aula, uttene più cunniscenze per spiegà è migliurà a qualità di l'insegnamentu. insignamentu.

Attualmente, a macchina d'insignamentu intelligente hè diventata gradualmente un metudu d'insignamentu mainstream mudernu, u so propiu funziunamentu còmode è hà una funzione putente è hè stata elogiata da i prufessori è i studienti.

WeChat picture_20220303160431

Cum'è un novu metudu d'insignamentu mudernu, a capacità d'insignamentu ausiliaria cumpleta è migliurà l'attenzione di i studienti, lasciate chì i studienti facenu un impegnu à l'apprendimentu, un bonu ambiente d'insignamentu pò ancu prumove u sviluppu di i studienti per esse cumpletu, oghje vi purterà una alta qualità. insignamentu all-in-one, risponde cumplettamente i bisogni di l'insignamentu.

L'insignamentu tradiziunale ùn pò micca ottene un bonu effettu insegnamentu, una lavagna cù gesso per scrive u prublema cum'è menu prublemi è ancu i risorse didattiche à u maestru hà purtatu u pesu assai grande, assai cunniscenze ùn hà micca ovviamente, mostra è lavagna intelligente EIBOARD appare. cumplettamente risolta u prublema di elevà a capacità di rendiment di aula di u maestru, è migliurà a qualità di l'insignamentu.

Maestri è genitori cura di a maiò parte ùn hè micca a risoluzione di a visualizazione, se i studienti ùn ponu vede chjaramente, affettaranu assai assai l'apprendimentu di i zitelli, per quessa, u supportu di lavagna intelligente di EIBOARD 2 k / 4 k all hd, secondu a so vista, u cuntenutu di l'insignamentu pare ancu. più chjaramente, ristabilisce u veru culore, è sustene ancu u blu-ray Filtru veloce fora u dannu di a luce blu, prutegge a salute di l'ochji di i studienti è i prufessori.

A lavagna intelligente hè assai simplice di operare, supporta multi-touch, risposta rapida, operazione precisa, supporta l'asciugatura rapida di palma, pò eliminà rapidamente e parti inutili, assai còmode d'utilizà, è supporta u pannellu di cuntrollu di u telefuninu è u schermu quartu di puntu, migliurà assai l'efficienza di insignamentu.

Lavagna intelligente integra ancu una varietà di arnesi d'insegnamentu di materie è un gran numaru di risorse didattiche, l'apprendimentu curriculare hè più riccu, pò permette à i prufessori di parlà più cuntenutu eccellente per passà à i studienti, rende a spiegazione di l'insegnamentu diventata più diu est, i studienti ponu ancu amparà più cunniscenze. punti.

WeChat picture_20220303160434

Inoltre, a macchina didattica multimediale hà ancu una ricchezza di mudelli 3D, per aiutà i studienti à capisce megliu a cunniscenza, pò mobilizà l'entusiasmu di i zitelli per amparà, edutainment, chì i studienti amuri l'apprendimentu.

Si deve esse nutatu chì a macchina di lavagna intelligente hà ancu aghjustatu una funzione interessante di carta di scratch, caccià a forma noiosa di l'insignamentu PPT in u passatu, ogni carta di scratch pò stabilisce diverse attività è ricumpensa daretu, aumentà l'interessu di i studienti in l'apprendimentu, a forma di Scratch card pò ancu lascià i zitelli in l'atmosfera attiva di aula.

Un tali insegnamentu interattivu creativu, pò lascià ogni studiente participà in questu, ùn hè più monotonu, pò stimulà a passione di i studienti in a classe, lasciate i zitelli cuntenti di amparà ogni ghjornu.


Tempu di post: 18-mar-2022