News di a Cumpagnia

News

L'educazione hè una industria chì tutta l'umanità attribuisce una grande impurtanza. A forma di l'insignamentu è a forza di i prufessori influenzeranu l'effettu di a cunniscenza di l'apprendimentu di i studienti.

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, l'educazione di l'infurmazione hà ancu sperimentatu parechje generazioni di prudutti, cumpresi principalmente: computer, projector, macchina d'insignamentu multimediale, questi sò per migliurà megliu l'effettu di l'insignamentu.

WeChat picture_20220303160422

Boni strutture d'insignamentu ponu aiutà à attivà l'atmosfera di l'aula, uttene più cunniscenze per spiegà è migliurà a qualità di l'insignamentu.

Attualmente, lavagna intelligente hè diventata gradualmente un metudu d'insignamentu mainstream mudernu, u so propiu funziunamentu convenientu è hà una funzione putente è hè stata elogiata da i prufessori è i studienti.

Cum'è un novu significatu mudernu d'insignamentu, pò aiutà a capacità d'insignamentu è aumentà l'attenzione di l'apprendimentu di i studienti, in modu chì i studienti mettenu u so core è l'anima in l'apprendimentu.

Un bon ambiente d'insignamentu pò ancu prumove u sviluppu di tutti i studienti è risponde cumplettamente à i bisogni di l'insignamentu.

L'insignamentu tradiziunale ùn pò micca ottene un bonu effettu d'insignamentu, una lavagna cù gesso per scrive u prublema cum'è menu prublemi, è ancu e risorse didattiche à u maestru hà purtatu u pesu assai grande, assai cunniscenze in u spettaculu ancu ovviamente sopraffattu, è l'emergenza. di lavagna intelligente risolviu bè u prublema, prumove a capacità di prestazione in aula di u maestru, è migliurà a qualità di l'insignamentu.

Cum'è una macchina d'insignamentu all-in-one, ciò chì i prufessori è i genitori importanu più hè a chiarità di a so visualizazione. Se i studienti ùn ponu vede chjaramente, affetterà assai l'apprendimentu di i zitelli. Dunque, a lavagna intelligente sottu Eiboard supporta a visualizazione HD 2K / 4K, cù un campu di visione più largu è un cuntenutu di insegnamentu più chjaru. Ripristina u veru culore è sustene a tecnulugia di prutezzione di a luce blu, filtra rapidamente i danni di a luce blu, prutegge a salute oculare di i studienti è i prufessori.

U funziunamentu di lavagna intelligente hè assai sèmplice, supportu multi-touch, risposta rapida, funziunamentu precisu, supportu di palma hà dettu bai rapidamente asciugà, pò sguassà rapidamente a parte inutile, assai còmuda à aduprà. Supporta ancu u pannellu di cuntrollu di u telefuninu mobile è a schermu di ripresa di quattru punti, chì migliurà assai l'efficienza di l'insignamentu.

Lavagna intelligente integra ancu una varietà di arnesi d'insignamentu di materie è un gran numaru di risorse didattiche, l'apprendimentu di u curriculum hè più riccu, pò lascià u maestru parlà più cuntenutu eccellente per passà à i studienti, cusì chì a spiegazione di l'insegnamentu diventa più diu est, i studienti ponu ancu amparà più punti di cunniscenza.

In più, lavagna Smart hà ancu una ricchezza di mudelli 3D, per aiutà i studienti à capisce megliu a cunniscenza, ponu mobilizà l'entusiasmu di i zitelli per amparà, insignà è divertisce, lasciate chì i studienti amanu l'apprendimentu.

Ci vole à nutà chì Smart Blackboard aghjunghjenu ancu una funzione interessante di scratch card, chì sbarazza di a forma noiosa di l'insignamentu PPT in u passatu. Daretu à ogni scratch card, diverse attività è ricumpensa ponu esse stabilite per aumentà l'interessu di i studienti in l'apprendimentu. A forma di scratch card pò ancu permette à i zitelli di integrà in l'atmosfera di aula attiva.

WeChat picture_20220303160427

Un tali insegnamentu interattivu creativu, pò lascià ogni studiente participà in questu, ùn hè più monotonu, pò stimulà a passione di i studienti in a classe, lasciate i zitelli cuntenti di amparà ogni ghjornu.

 


Tempu di Postu: Mar-10-2022