News di a Cumpagnia

News

Sicondu u sviluppu attuale di l'uffiziu intelligente, a funzione diTouch Screen interattivu LEDhè megliu cà quellu di una lavagna elettronica ordinaria.

Perchè u Touch Screen Interattivu LED hè simplificatu, hè ancu cunnisciutu cum'è "sette machines in one", chì integra una varietà di funzioni, cum'è computer, projector, screen projection, whiteboard elettronicu, terminal audio è teleconferenza.
jkj (1)
Sistema Android standard, sistema Windows opzionale, inserisci un discu USB per leghje direttamente i fugliali, sia un elettromagnete speciale o un ricunniscenza di gestu pò realizà una interazzione touch intelligente liscia. U cuntenutu di u "picculu schermu" di i telefunini mobili, notebooks, desktop è tablette pò ancu esse prughjettatu in wireless direttamente à u "giant".
schermu" di uTouch Screen interattivu LEDattraversu trasmettitori di schermu wireless, in modu di realizà l'interazzione multi-schermu è a cooperazione efficace.

A lavagna elettronica tradiziunale hè cumposta di computer, projector, lavagna elettronica è penna elettronica. U cuntenutu di u screnu di l'urdinatore hè prughjettatu nantu à a lavagna elettronica attraversu u proiettore, è dopu a pusizione di toccu nantu à a lavagna hè sincronizzata cù l'infurmazioni di u mouse di l'urdinatore attraversu u calculu di u software di lavagna bianca, in modu à realizà l'operazione interattiva bidirezionale trà a lavagna elettronica è l'urdinatore.jkj (2)
Allora, quandu s'utilice in a sala di riunioni, u Touch Screen Interattivu LED hè assai megliu cà a lavagna elettronica originale.
 
Per più risposti di cunniscenza prufessiunale di u produttu, fate un clic nantu à u buttone laterale per cunsultà u nostru serviziu di u cliente in linea. Grazie!
 


Tempu di post: Apr-27-2023