News di a Cumpagnia

News

Cumu selezziunate a visualizazione di a cunferenza secondu a dimensione di a sala di riunioni?

Nta l'ultimi anni, a tableta di riunione magica-intelligente di l'uffiziu di cunferenza più di moda hè diventata un tema caldu di riunioni di cumpagnia, projector di pannelli di cunferenza, lavagna elettronica, macchina di publicità, computer, funzioni audio TV, cù schermu wireless, scrittura di lavagna, marcatura di annotazione, codice. spartera, visualizazione di schermu, tavuletta di videoconferenza remota, terminale di visualizazione di cunferenza di schermu di cunferenza LED, hà gradualmente rimpiazzatu a tavuletta tradiziunale è l'equipaggiu di proiezione cummerciale, diventanu u mainstream di cunferenza cummerciale.

Ma in l'acquistu propiu, cumu sceglie u terminal di visualizazione di cunferenza di l'impresa più adattatu hè ancu un grande prublema, quantu platu di riunione hè apprupriatu à sceglie?

cunf

Scena 1: Una piccula sala di riunioni adatta per 8-15 m², per risponde à i bisogni di 10 persone

In cunsiderà u spaziu limitatu di a sala di riunioni, ùn hè micca cunsigliatu di sceglie piatti di riunione troppu grande sia da a perspettiva di presentazione visuale sia da a perspettiva attuale di l'applicazione di scrittura, è 55 inch ponu risponde à i bisogni di i picculi scenari di sala di riunioni. In fattu, l'EIBOARD 55- U pannellu di cunferenza inch hà funzioni ricche cum'è 4K ultra-clear + doppia UI 4K, schermu quad cast, scrittura intelligente di lavagna elettronica è cusì, chì ponu risponde à i bisogni di u brainstorming di u prughjettu di ogni ghjornu, riunioni regulare è altri scenarii di riunioni rilativi.

Scena 2: sala di riunione media per 15-40m² per risponde à i bisogni di riunioni di 10-30 persone

E sale di riunione di medie dimensioni sò spessu i più cumuni in l'edifici di l'uffiziu, è i tablette intelligenti di cunferenza di 65 / 75 / 86-inch sò ovviamente più apprupriati per u spaziu di cunferenza di l'impresa relativamente "regular". pò vede u cuntenutu di a tavuletta, è datu abbastanza spaziu di attività, sceglite un supportu mobile per fà a riunione più flexible.

Scena 3: Grande sala di cunferenza (30-50 persone, 40-60 ㎡ spaziu)

Parechje grandi imprese tendenu à avè sala di riunione media è grande, spaziu di riunione aperta, è ponu accoglie più persone à u stessu tempu.Una schermu chjuca, è a tavuletta di cunferenza di 98-inch currisponde à u spaziu di riunioni.In più di questu, u grande. U pannellu di cunferenza di dimensione hà ancu funzioni ricche è cumplete, cù proiezione di schermu wireless, 4K ultra-clear + doppia UI 4K, display senza saldatura di a macchina di splicing per prufittà di l'esperienza di cinema à schermu gigante, SOD dinamica di cuntrollu di u fondu di stampa hè chjara è liscia, doppia- modu di scrittura intelligente è altre funzioni, per ottene efficace l'uffiziu efficiente.

 

 


Tempu di posta: 23-novembre-2021