News di a Cumpagnia

News

U display LCD hà una larga gamma di applicazioni, è hè inevitabbile chì u display LCD serà danatu durante l'usu. Piglià alcune misure per prutege u display LCD pò micca solu migliurà a durabilità di u display LCD, ma ancu facilità u mantenimentu di u pruduttu dopu.

1

Vetru protettivu

U vetru di coperta, spessu chjamatu vetru induritu o vetru rinfurzatu chimicamente, pò esse usatu per rimpiazzà u vetru ITO normale nantu à a visualizazione, o pò esse usatu cum'è una capa protettiva separata nantu à a visualizazione.

Collage otticu OCA

Ancu s'è u vetru di coperta pò furnisce una certa prutezzione, se vulete chì u pruduttu sia più durable, o per furnisce a prutezzione, cum'è a prutezzione UV, l'umidità è a polvera, u ligame OCA hè più adattatu.

L'adesivo otticu OCA hè una di e materie prime per i schermi tattili impurtanti. Hè fattu di adesivu acrilicu otticu senza sustrato, è dopu una capa di film di liberazione hè attaccata à i strati di fondu superiore è inferiore. Hè una cinta adhesiva bifacciale senza materiale di sustrato. Havi i vantaghji di alta trasmittanza di luce, alta aderenza, resistenza à l'acqua, resistenza à alta temperatura è resistenza UV.

Riempiu u spaziu di l'aria trà l'LCD TFT è a superficia superiore di a visualizazione cù cola ottica riduce a rifrazione di a luce (da a retroilluminazione LCD è l'esterno), migliurà cusì a leggibilità di u display TFT. In più di i benefici ottici, pò ancu migliurà a durabilità è a precisione di u toccu di u touch screen, è impedisce a nebbia è a condensazione.

Prutezzione Cap

Aduprate materiali protettivi alternativi cum'è strati di policarbonate o polietilene, chì sò menu caru ma micca assai durable. Adupratu tipicamente per l'usu di l'ambienti duru, senza portatili, prudutti di prezzu più bassu. U gruixu di a tappa hè trà 0,4 mm è 6 mm, è a tappa protettiva hè stallata nantu à a superficia di u LCD, è a tappa pò sustene i scossa in u locu di a pantalla di visualizazione.


Tempu di Postu: Aug-10-2022