News di a Cumpagnia

News

Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, a ricerca di l'imprese di l'equipaggiu di cunferenza hè diventata sempre più alta, è i pannelli interattivi LED mostranu una tendenza populari in u mercatu, cusì in fronte à parechji pannelli interattivi LED in u mercatu, cumu duvemu noi. sceglie ?

Primu. Avemu bisognu di sapè, ciò chì hèPanel Interattivu LED ? Per l'imprese, quale hè a funzione di LED Interactive Panel?

01 Chì ghjè u pannellu interattivu LED?

LED Interactive Panel hè una nova generazione di equipamentu di cunferenza intelligente.

At prisente, u Panel Interactive LED cumuna nant'à u mercatu principarmenti integra e funzioni diproiettore, ilittronicalavagna bianca , macchina di publicità, computer, audio TV è altri dispositi. è hà e funzioni di prughjezzione di schermu wireless, scrittura di lavagna, marcatura di annotazione, spartera di codice, visualizazione split-screen, videoconferenza remota è cusì, chì pò esse dichjarate assai sfondate assai disadvantages di riunioni tradiziunali.

Risolve ancu i prublemi chì in u passatu, a cumunicazione remota di parechje persone in riunioni ùn hè micca liscia, a preparazione prima di a riunione hè troppu ingombrante, a luminosità di a visualizazione di proiezione hè bassa, a luminosità di a visualizazione di proiezione ùn hè micca chjaru, è l'interfaccia di cunnessione di l'equipaggiu ùn currisponde micca. Dimustrazione aumenta solu a carica di u funziunamentu, u spaziu limitatu di scrittura di lavagna limita u pensamentu divergenza è cetara.

Attualmente, u Panel Interattivu LED hè largamente utilizatu in l'imprese, u guvernu, l'educazione è l'altri industrii, è hè diventatu un dispositivu necessariu di a nova generazione di ufficiu è cunferenza.

wps_doc_0

Inoltre, da u puntu di vista di u modu di l'uffiziu, u pannellu interattivu LED hà funzioni assai più ricchi di l'equipaggiu di visualizazione tradiziunale, è ponu megliu risponde à i bisogni di l'utilizatori di l'impresa attuale, è ancu migliurà l'efficienza di l'uffiziu è a cunferenza.

Da u puntu di vista di u costu, l'acquistu di un pannellu interattivu LED hè digià equivalente à l'acquistu di una quantità di equipaghji di cunferenza, u costu cumpletu hè più bassu, è in a tappa più tardi, s'ellu hè mantenimentu, o usu attuale, sò più. flexible è cunvene.

Per quessa, certi pirsuni pensanu chì l'emergenza di LED Interactive Panel pò aiutà à innuvà u modu di cooperazione di l'impresa è aiutanu l'imprese à realizà a trasfurmazioni da l'uffiziu tradiziunale à u modu di l'uffiziu intelligente digitale.

02 funzioni basi di LED Interactive Panel.

(1) Scrittura toccu d'alta precisione;

(2) scrittura di lavagna;

(3) schermu di trasmissione wireless;

(4) videoconferenza remota;

(5) scansà u codice per salvà u cuntenutu di a riunione.

03 Cumu sceglie un pannellu interattivu LED adattatu?

Riguardu à sta questione, pudemu fà una scelta comparativa da i seguenti aspetti:

(1) a diffarenza trà i schermi tattili:

Attualmente, a maiò parte di i tipi di toccu di macchine di cunferenza all-in-one in u mercatu sò u toccu infrared è u toccu capacitivu.

In generale, i principii di u toccu di i dui sò diffirenti, in quale u principiu di u schermu di u toccu infrared hè di identificà a pusizione di u toccu bluccandu a luce infrarossa formata trà a lampada emittente è a lampa di riceve in u touch screen. U toccu capacitivu hè attraversu a penna toccu / u dito per toccu u circuitu nantu à u touch screen, u touch screen sensi u toccu per identificà u puntu di toccu.

Relativamente parlante, a pantalla tattile capacitiva hè più bella è più ligera, a velocità di risposta serà più sensibule, è l'effettu impermeabile è antipolvere hè bonu, ma u prezzu serà relativamente altu. Inoltre, s'ellu ci hè un dannu à u corpu di u screnu, u screnu tutale serà rottu.

U touch screen infrared hè forte anti-interferenza, anti-glare è waterproof, a tecnulugia generale serà più matura, costu-efficace, cusì l'usu serà relativamente più largu.

In quantu à a scelta, sè vo avete un certu budgetu di compra, pudete sceglie una macchina all-in-one cù una schermu capacitivu capacitivu, perchè ùn ci hè nunda di male, salvu u prezzu più altu.

Se u bilanciu di l'acquistu hè insufficiente, o sè vo vulete sceglie un più prezzu, pudete cunsiderà una macchina di riunioni integrata cù schermu tattile infrared.

(2) Differenze in a cunfigurazione di i raccordi.

L'accessori cum'è e camere è i microfoni spessu ghjucanu un rolu impurtante in l'applicazioni pratiche. Attualmente, ci sò dui modi currispondenti nantu à u mercatu, unu hè camera opzionale è microfonu, è l'altru hè u Panel Interattivu cù a so propria camera (camera integrata) è microfonu.

Da u puntu di vista di l'usu, i dui metudi di collocazione anu i so vantaghji è disadvantages.

U primu sceglie u Panel Interattivu à u stessu tempu, per via di a so propria applicazione sub-imballata indipendente, l'utilizatori ponu sceglie in modu indipendenti l'accessori adattati per a camera è u microfonu, è avè una scelta più grande.

Inoltre, s'ellu hè adupratu in una piccula sala di cunferenza, o solu per riunioni internu, ùn pò ancu esse equipatu cù una camera o un microfonu.

L'ultima hè chì i pruduttori anu incrustatu camere è microfoni direttamente in a macchina, chì hà u vantaghju chì l'utilizatori ùn anu più bisognu di cumprà accessori separati, è l'usu integratu hè più cunvene è flexible.

In a scelta di un pannellu interattivu LED, se avete una cunniscenza chjara di l'accessori di càmera è microfonu, pudete sceglie un pannellu interattivu LED senza camera, Mike è altri accessori per facilità l'autoselezzione.

Se ùn cunnosci micca assai di questa zona, ma avete certi bisogni, hè cunsigliatu di pruvà à sceglie una tableta di riunione cù a so propria camera è microfonu.

(3) A diffarenza trà a qualità di stampa è u vetru.

In a nova era, 4K hè diventatu a tendenza mainstream di u mercatu, a tavuletta di cunferenza sottu 4K hè stata difficiuli di scuntrà a dumanda di tutti per a qualità di stampa di a riunione, ma ancu affetta l'esperienza d'usu, cusì in a scelta, 4K hè standard.

(4) Differenza di sistema duale.

Dual system hè ancu un puntu chì ùn pò esse ignoratu.

A causa di e diverse esigenze di applicazione di diversi utilizatori, è ancu e diverse esigenze in u scenariu, hè difficiule per a tableta di cunferenza di un sistema unicu per esse cumpatibile cù l'usu di più scenarii.

Inoltre, Android è Windows anu i so vantaghji è disadvantages.

Android hè più prezzu, pò risponde megliu à i bisogni di a cunferenza lucale è a videoconferenza di basa, è hà più vantaghji in una sperienza interattiva intelligente.

U vantaghju di u sistema di Windows hè chì hà più spaziu di memoria è hè più espertu è prufessore per l'utilizatori chì sò abituati à travaglià in l'urdinatore.

Inoltre, assai software in u mercatu sò principarmenti cumpatibili cù i sistemi Windows, cusì i sistemi Windows anu ancu più vantaghji in quantu à a cumpatibilità.

In termini di scelta, pensu chì si l'utilizatori cù una più grande dumanda di riunioni lucali, per esempiu, spessu usanu funzioni cum'è scrittura di lavagna o casting di schermu, allura ponu principarmenti sceglie un Panel Interactive LED chì hè compatible cù Android; Se spessu usanu videoconferenzi remoti o usanu software Windows più frequentemente, allora Windows hè cunsigliatu.

Di sicuru, sè vo avete bisognu di i dui, o se vulete chì una tableta di cunferenza sia più cumpatibile, hè cunsigliatu di sceglie un Panel Interattivu LED cù sistemi duali (Android / win), sia standard sia opzionale.

Cumu sceglite una macchina di cunferenza all-in-one di a taglia ghjustu.

Prima: sceglite a dimensione secondu a dimensione di u spaziu di riunioni.

Per a sala di cunferenza in miniatura in 10 minuti, hè cunsigliatu di utilizà un pannellu interattivu LED 55-inch, chì hà abbastanza spaziu di attività è ùn pò micca esse limitatu à a stallazione murale, ma pò esse equipatu cù u supportu mobile currispundente per fà u riunione più flexible.

Per a sala di cunferenza di medie dimensioni 20-50 inch, hè cunsigliatu di utilizà u 75Compact 86-inch LED Interactive Panel. Parechje imprese medie è grande anu spessu sale di cunferenza di medie dimensioni cù spazii di riunioni aperti è ponu accoglie più persone per fà riunioni à u stessu tempu.

A selezzione di taglia ùn pò micca sceglie u screnu hè troppu chjucu, u pannellu interattivu LED 75max 86-inch pò currisponde à u spaziu di riunioni.

In a sala di furmazione 50-120 ", hè cunsigliatu per utilizà un pannellu interattivu LED di 98-inch. In questu tipu di scena di sala di furmazione di spaziu grande, un pannellu interattivu LED di grande dimensione di 98-inch hè utilizatu per vede a stampa più chjaramente. .


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022