News di a Cumpagnia

News

Cù u sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione, a multimedia integrata tuttu in un computer furnisce una nova piattaforma d'insignamentu interattiva per a nova riforma di u curriculum. EIBOARD multimedia all-in-one PC rende a vostra classa più còmuda. Hè faciule d'opere cù un buttone per cambià, un buttone on o off unità di trasfurmazioni di l'infurmazioni, unità di visualizazione interattiva (cù funzione di ritardu di spegnimentu), unità di cuntrollu è unità di parlante. Componente indipendente è cuncepimentu di struttura di copertura aperta frontale originale, faciule d'installazione è di mantenimentu.

Integrazione

U EIBOARD multimedia all in one PC hè integratu tutte e parti necessarie necessarie per una aula digitale all in one, cumpresi computer, parlanti, controller, camera di documenti, tastiera, mouse, connettori esterni. I prufessori ponu operà facilmente l'equipaggiu, ancu senza alcuna furmazione tecnica.

Sicurezza

A struttura integrata di l'alimentazione integrata, un input di putenza pò furnisce u putere per ogni unità funzionale di a macchina all-in-one, a prutezzione di radiazione, a prutezzione di scossa, a prutezzione di fughe, per assicurà a sicurità di l'utilizatori. Cù unità di cuntrollu d'accessu elettronicu, pannellu di operazione di cuntrollu di carta IC opzionale per apre è chjude, prutege in modu efficace l'usu di a macchina all-in-one, anti-furtu, dannu anti-man-made.

Affidabilità

A lavagna interattiva in l'unità di visualizazione interattiva adopta a tecnulugia infrarossa, induzione sensibile, scrittura liscia, materiale di prutezzione ambientale PET, a prova di polvere, a prova di impattu, a prova di graffi, ecc. terminale di scrittura di scrittura, alta stabilità, affidabilità forte, ciculu di serviziu longu di u produttu.

Scalabilità

U dispusitivu hà input HDMI, USB è altre interfacce, chì ponu cunnette à Internet è sincronizà cù u mondu. L'unità di trasfurmazione di l'infurmazioni hà u so propiu modulu di rete wireless, chì pò esse cunnessu cù l'unità di trasfurmazione di l'infurmazioni di i studienti per realizà l'interazzione sincrona trà a macchina all-in-one è u PC studente.

persunalizazione

Personalizatu per risponde à i bisogni differenziati di l'utilizatori. In u modu di a stallazione, utilizatori ponu sceglie à impiccà u tipu muru, incrustati, tippu scaffolding è altri modi. In l'unità di visualizazione interattiva, l'utilizatori ponu sceglie una lavagna elettronica interattiva cù diverse dimensioni è specificazioni secondu i so bisogni.

Quantu putente hè un PC multimediale all-in-one per l'insegnamentu intelligente


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021