News di a Cumpagnia

News

Quandu u touch screen di l'insegnamentu multimediale hà intrutu tranquillamente in l'aula di kindergarten, hà marcatu un cambiamentu fundamentale in u modu di educazione in a kindergarten. Da lavagne ordinarie polverose à macchine didattiche multimediali senza toccu d'alta definizione, senza polveri, da l'insignamentu in aula chjusa à l'insegnamentu interattivu in rete, da i libri cù cunniscenze limitate à una vasta biblioteca di risorse didattiche. A nascita di u touch screen di l'insegnamentu multimediale hà purtatu una cunvenzione senza precedente à l'educazione prescolare, rializendu una aula veramente intelligente.

1.Applicazione in l'insignamentu di a kindergarten

U touch screen multimediale per l'insegnamentu integra e funzioni di TV, computer, proiettore, audio, lavagna interattiva è altre equipaghji. Pò trattà tutte l'equipaggiu didattico in una sola macchina, è hà integratu diversi software di insegnamentu prufessiunali per aiutà i prufessori in l'insignamentu è aiutà. i zitelli amparanu megliu.

U primu hè u software di scrittura, chì sustene a scrittura, u modu di penna, u culore di a penna, u fondu predeterminatu, a scrittura ùn hè micca limitata da u screnu, è pò ancu esse ingrandita, ingrandita, trascinata è sguassata à vuluntà. U cuntenutu scrittu pò esse editatu. è salvatu in ogni mumentu; supporta l'editazione di testu è pò esse inseriti documenti Office, ritratti, video, etc.

Ci sò ancu cassette di strumenti putenti: cum'è editore di formule matematiche, quadratu, rigula, bussola, graficu di funzioni, etc., dizziunariu cinese è cinese, dizziunariu di lingua inglese, tavola periodica di elementi chimichi è altri strumenti ausiliari, strumenti d'insignamentu per ogni sughjettu. sò cunvene è cumpletu.

schermu touch per l'insegnamentu multimediale

2. Rumpà e difficultà di l’insignamentu tradiziunale

In superà e difficultà di l'insignamentu tradiziunale, l'usu di u touch screen di l'insegnamentu multimediale per fà è ghjucà à i corsi pò fà cuncetti astratti in stampi concreti, facenu facili, aiutanu i zitelli à capiscenu è ammaistrà e difficultà, è mantene u so interessu in l'apprendimentu.

I corsi multimediali audio è video aiutanu à l'insignamentu, intervenenu direttamente in u prucessu d'insignamentu, è assumenu certi compiti in u prucessu d'insignamentu, cambiendu i metudi d'insignamentu monotoni in u passatu, chì permettenu à i zitelli di "amparà" facilmente è felice sottu à i stimuli di vede, sente. è sentenu in tutte e direzzione, i prufessori "insegnanu" facilmente, migliurà assai l'effettu di l'insignamentu di a kindergarten.

3. Prumove u sviluppu di l'intelligenza di i zitelli

Touch screen didattica Multimedia pò almacenà è processà una grande quantità di informazioni, integrendu voce, grafica, testu, dati, animazione, etc., è facenu cuncetti difficiuli per i zitelli d'accettà in l'imaghjini simplici è facili da capisce, è cumplettamente. mobilizà i diversi sensi di i zitelli. Infizziosa.

Da una banda, pò rinfurzà l'influenza di fatturi non intellettuale, stimulà cumplettamente l'interessu di l'apprendimentu di i zitelli è i fatturi internu, è attivà u prucessu di pensamentu di i zitelli; da l 'altra banda, a furmazione di cumpetenza di i zitelli è u sviluppu intellettuale pò esse migliuratu, chì ponu megliu realizà l'insignamentu di i zitelli in cunfurmità cù a so aptitude. A salute fisica è mentale di i zitelli.

Multimedia schermu touch insignamentu hè statu largamente ricunnisciutu è appiicata in u campu di l'aducazzioni è l'insignamentu per via di i so vantaghji di i dui ritratti è di testi, simplice è faciule d'utilizà.

Solu i prufessori o i studienti tocanu u grande schermu cù i so dite per rializà l'operazione di interazzione umanu-urdinatore, chì rende u cuntenutu di l'insignamentu difficiule di fà fàciule, astrattu in concrete, omettendu a scrittura cumplicata originale di lavagna, creendu una aula intelligente, rendendu u prucessu d'insignamentu. più cuncisu è chjaru, più efficace.

U cuntenutu sopra hè spartutu cù tutti quì. Sè vo vulete sapè di più infurmazione di u touch screen multimediale di l'insignamentu, seguite u situ ufficiale di a nostra cumpagnia (/), Avemu da aghjurnà u cuntenutu regularmente; se vulete cunsultà u prezzu di i nostri prudutti, chjamate per cunsultà o lasciate un missaghju nantu à u situ web, è vi cuntattatemu in tempu.


Tempu di Postu: Aug-05-2021