News di a Cumpagnia

News

U display di cristalli liquidi TFT hà e caratteristiche di grande area, alta integrazione, funzione forte, low cost, tecnulugia flessibile è largu campi d'applicazione.

1

Quì sottu, presenteremu e diverse caratteristiche di u screnu TFT LCD in dettaglio:

(1) Grande scala: a prima generazione di sustrato di vetru à grande scala (3000mmx400mm) TFT à l'iniziu di l'anni 1990, l'area di sustrato di vetru s'hè allargata à 6800mmx880mm in a prima mità di 2000, è u sustrato di vetru 950mmx1200mm hè statu ancu messu in opera. pocu tempu.

(2) Alta integrazione: A risoluzione di u chip di display TFT di proiezione LCD da 1,3 inch hè XGA, chì cuntene milioni di pixel. A risoluzione hè. U spessore di film di u siliciu amorfu TFT 16.1-inch di SXGA (1280x1024) hè solu 50 nanometri. L'integrazione tecnica di TABONGLAS è SYSTEMONGLASS, i requisiti tecnichi per l'equipaggiu è l'approvvigionamentu, è a difficultà tecnica sò più altu ch'è quelli di LSI tradiziunale.

(3) Funzioni cumpletu: a visualizazione di cristalli liquidi TFT era inizialmente utilizata cum'è circuitu di selezzione di l'indirizzu di matrice, chì hà migliuratu e caratteristiche di a valvola di luce di cristalli liquidi. Per schermi d'alta risoluzione, u screnu LCD pò ottene una visualizazione di alta qualità è alta risuluzione aghjustendu a tensione in a gamma 0-6 di display V (u so valore tipicu hè 0.2 ~ 4V) è cuntrullendu currettamente l'elementu di destinazione.

(4) Low cost: i sustrati di vetru è i sustrati di plastica risolvenu fundamentalmente u prublema di u costu di i circuiti integrati di semiconductor à grande scala è aprenu un largu spaziu d'applicazione per l'applicazione di circuiti integrati semiconductor à grande scala.

(5) Flessibilità di u prucessu: In più di sputtering, tecnulugia di annealing laser, CVD (deposizione di vapore chimicu) MCVD pò sceglie film amorfu, film multi-prodottu è film unicu in più di a furmazione di film tradiziunale cum'è a deposizione di vapore chimicu moleculare. Ùn solu pò fà film di silicone, ma ancu fà altre cose. Filmi semiconduttori I-VI è tetra-V.

In i campi di appiecazione generale, a pantalla LCD di cristalli liquidi basata nantu à a tecnulugia TFT hè l'industria pilastru di a sucetà di l'infurmazione, è pò ancu esse usata per u rapidu sviluppu di transistori di film sottili. (TFT-OLED) display flat panel.


Tempu di Postu: Aug-10-2022