News di a Cumpagnia

News

U stabilimentu di l'alleanza ecologica in l'industria di a visualizazione di l'affari hè a scelta guidata da The Times, ma ancu a scelta inevitabbile purtata da a dumanda di i clienti è u sviluppu industriale. Questi trè fattori guidanu l'imprese di display di grande schermu per custruisce un sistema di partenarii.

WeChat picture_20220217102546

Da una banda, cù l'avvena di l'era di l'intelligenza, a tecnulugia intelligente hà cuminciatu à applicà gradualmente nantu à a visualizazione, schermu intelligente per vede a dimensione di u mercatu hè ghjunta, per participà à a cumpetizione di marche cuntinueghjanu à cresce, per vede l'impresa. in a feroce cumpetizione in a necessità di cuntinuà à ottene una scuperta di l'aspetti hardware è software, à a capitale di l'impresa, a forza tecnica, è parechji altri aspetti sò una grande sfida, cusì in l'ecosistema giant, Cumplenendu i vantaghji di l'altri, hà diventà u cunsensu di l'industria per acquistà tecnulugia intelligente più avanzata cù costu più bassu.

À u listessu tempu, i clienti di l'impresa per a suluzione di intelligenza di l'affari dimustranu una dumanda ovvia, cumu si mischjà, putenza di l'affari, riduce i costi è migliurà l'efficienza, a cumpatibilità cù i sistemi esistenti, è à u stessu tempu anu una imaginazione più grande, questu hè furzendu l'impresa cummerciale in l'hardware, u software è u pacchettu è u almacenamentu, attraversu l'ecosistema cumuni di i partenarii per injectà più pussibuli per u pruduttu.

È u puntu chjave, hè a custruzione di l'industria di l'alleanza ecologica, rompe i barrieri trà i diversi scenarii di l'applicazione, a TV intelligente hè u centru di a famiglia, fora di a famiglia, in u mercatu di l'impresa più largu, a tableta intelligente hè u centru di a stanza, è custruendu l'ecosistema, smart TV è smart meeting tablet pò ancu prumove l'interazzione trà a cunnessione, Veramente ghjunghje "una schermu per andà in tuttu u mondu".

WeChat picture_20220217103850

Attualmente, a forma principale di alleanza ecologica in u mercatu hè a cumminazione di venditori di software è hardware. L'imprese di software necessitanu imprese di hardware cù una forza eccellente cum'è u trasportatore, è l'imprese di hardware sò ansiosi di sfruttà più scenarii di applicazioni industriali cù imprese di software.


Tempu di Postu: Feb-17-2022