News di a Cumpagnia

News

Analizà a cunvenzioneLavagna intelligente registrabile LED porta à l'industria di l'educazione

 

U livellu di l'educazione hè avà una basa impurtante per ghjudicà s'ellu un paese hè forte, è l'educazione hà una pusizioni generale di primura è fundamentale in u sviluppu ecunomicu è suciale è u rejuvenimentu naziunale. L'educazione hè u fundamentu di a scienza è a tecnulugia, cusì u produttu tecnulugia attuale u nostruLavagna intelligente registrabile LED hè stata largamente utilizata in e scole. Allora avà cum'è u fabricatore veneremu per analizà per tutti ciò chì cunveneLavagna intelligente registrabile LED porta à l'industria di l'educazione. U cuntenutu specificu hè u seguitu,

 

8-27

 

1. A funzione di scrittura immediata di uLavagna intelligente registrabile LED . Hè una lavagna elettronica interattiva chì pò esse scritta nantu à qualsiasi interfaccia di operazione, per esempiu, u cursu è u PPT cumunimenti utilizatu utilizatu da u maestru in a classe, o quandu i media hè ghjucatu, ponu marcà direttamente i corsi, PPT, i schedarii media, ecc.

2.Lavagna intelligente registrabile LED porta ancu una grande comodità à i studienti. Ùn ci anu più bisognu di piglià note è punti di cunniscenza quandu si sentenu una classe. Tutte e lavagna è e voci sò generate in modu sincronu per realizà l'elettronica in tempu reale di tuttu u cursu. I schedari generati pò esse passatu à traversu a reta è varii Diversi manere di publicà; i studienti ponu riviseghjà u cuntenutu di a classe in ogni locu.

3.Lavagna intelligente registrabile LED pò ancu migliurà l'attenzione di i studienti. Havi un pannellu LCD dilicatu è culurita, una operazione simplice di toccu, è un riccu cuntenutu di insegnamentu multimediale in modu chì i prufessori ponu spiegà i corsi in classi più vividly.It hà ancu un effettu assai intuitivu nantu à l'apprendimentu di i studienti, migliurà l'interessu di i studienti in a cunniscenza di l'apprendimentu, l'entusiasmu. e prestazioni accademiche, è migliurà assai l'efficienza di l'insignamentu.

Lavagna intelligente registrabile LED hè adupratu cum'è l'equipaggiu di visualizazione di u centru di educazione. A so popularità hè stata elogiata da parechji prufessori è studienti. I prudutti di a tecnulugia ùn portanu micca solu l'equipaggiu simplice, ma ancu dà u ghjocu pienu à i so effetti per purtà novi metudi d'educazione à i prufessori è i studienti, è prumove u sviluppu di l'educazione intelligente.


Tempu di post: 01-09-2021