News di a Cumpagnia

News

Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da a China Educational Equipment Industry Association è realizata da a Cummissione Municipale di Educazione di Chongqing è a Cummissione Municipale di Cummerciu di Chongqing. Fangcheng Recordable Smart Blackboard vi incontrerà in Chongqing International Expo Center S2-046.

Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education (1)

nova tecnulugia, novu pruduttu, novu successu

Lavagna intelligente registrabile

In a nova era di l'approfondimentu di l'educazione è a riforma di l'insegnamentu, a "Lavagna Intelligente Registrabile" di Fang Cheng hà un urgente bisognu di l'insegnamentu mudernu in aula chì pò uttene in digitale risorse curriculari di lavagna di i prufessori è cultivà l'alfabetizzazione core di i studienti in u prucessu di insegnamentu mudernu di l'insegnamentu in aula. Assistenti d'infurmazione chì aiutanu i studienti à ghjunghje à i scopi di l'insignamentu di cunniscenze è cumpetenze, prucessi è metudi, emozioni è valori. Salvà è trasfurmà a lavagna di l'insignamentu in risorse digitale, attraversu a tecnulugia Internet +, a spartera di una chjave, uttene scrittura interattiva, realizà un apprendimentu indipendente, esploratu è cooperativu; sparte risorse d'infurmazioni.

Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ( Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ((3)

Registra u cuntenutu di a lavagna, riproduce u prucessu di aula, trasfurmà e risorse didattiche

Lavagna intelligente registrabile

Scrittura in tempu reale, memoria in tempu reale: Fangcheng Recordable Smart Blackboard furnia una grande schermu, chì hè à tempu un spaziu di visualizazione è un spaziu di scrittura. Di sicuru, a visualizazione hè solu a so funzione più basica. Ciò chì hè veramente impurtante hè chì pò esse scrittu in ogni pusizioni, è pò realizà a scrittura immediata è a memoria immediata. Scan code per ripruduce, rivista faciule: 45 minuti di record di classi, u cuntenutu di a lavagna hè cumplettamente cunservatu. I prufessori ùn si preoccupanu più chì i studienti ùn ponu micca seguità cù e so note, i studienti ùn si preoccupanu più di omissioni, sbagli, o ancu assenteismu. Basta à scansà u codice per ripruduce a classa di 45 minuti, è i studienti ponu facilmente riviseghjà dopu a classe. Almacenamiento One-key, spartera risorsa: Storage One-cliccate di 45 minuti di tempu in aula, u cuntenutu cumpleta di l'insignamentu di lavagna di u maestru, furmendu risorse didattiche preziose, è attraversu a funzione di spartera di a reta, in ogni mumentu per ritruvà, cunsultate è cumunicà, cusì chì l'utilizazione di e risorse didattiche pò esse migliuratu ovviamente.

Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ((4) Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ((5) Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ((6) Da u 23 à u 25 d'ottobre di u 2020, a 78th China Educational Equipment Exhibition ospitata hè stata aperta in grandezza in a bella cità di muntagna di Chongqing da China Education ( (7)

Fangcheng Recordable Smart Blackboard hè basatu annantu à l'utilizatori è l'accessu à i bisogni di l'utilizatori, innuvà l'insegnamentu è l'apprendimentu di tecnulugia innovativa, migliurà l'ambiente di l'insegnamentu, è abilità l'educazione intelligente è u sviluppu di l'insegnamentu.

I clienti è l'utilizatori sò benvenuti à vene à Chongqing International Expo Center S2-046 Hall per sperimentà è visità.


Tempu di pubblicazione: 24-ottobre-2020