News di a Cumpagnia

News

Quali grandi schermi di visualizazione sò megliu per e sale di cunferenza muderne?

 

In u disignu di decoru di e sale di riunioni, una grande pantalla di visualizazione hè spessu cunfigurata, chì hè generalmente utilizata per a visualizazione di riunioni, videoconferenza, furmazione di u persunale, ricezione di l'affari, etc. Questu hè ancu un ligame chjave in a sala di riunioni. Quì, assai clienti chì ùn sò micca familiarizati cù grandi schermi di visualizazione ùn sanu micca cumu sceglie, è spessu usanu proiettori tradiziunali per a visualizazione. Attualmente, in più di i proiettori tradiziunali, ci sò principarmenti trè tippi di grandi schermi di visualizazione cumunimenti usati in e sale di cunferenza muderne:

 L'avanzamentu di a tecnulugia di videoconferenza

1. Tablet di cunferenza intelligente

U pannellu di cunferenza intelligente pò esse capitu cum'è una versione aghjurnata di una TV LCD di grande dimensione. A so dimensione varieghja da 65 à 100 inch. Hè carattarizatu da una grande dimensione di una sola schermu, 4K full HD display, senza bisognu di splicing, è hà ancu una funzione touch. Pudete scorri u screnu direttamente cù u to dito. Inoltre, a tableta di cunferenza intelligente hà integratu sistemi duali Android è Windows, chì ponu esse cambiati rapidamente, vale à dì, pò esse usatu cum'è una grande schermu tattile o cum'è computer. A tableta di cunferenza intelligente hè carattarizata da a so grande dimensione di u screnu è un funziunamentu relativamente simplice è rapidu. Tuttavia, ùn pò micca esse spliced ​​è utilizatu, chì limita u so intervallu di usu à una certa misura. A stanza ùn pò esse troppu grande, è ùn serà micca vistu à una distanza di vista più longa. Sapete u cuntenutu nantu à u screnu, cusì hè più adattatu per e sale di riunioni chjuche è mediu.

 

2. LCD schermu splicing

In i primi tempi, per via di e grandi cuciture di schermi LCD splicing, sò stati basamente usati in l'industria di sicurezza. L'alta stabilità è e funzioni di splicing diversificate l'hanu fattu brilla in u campu di sicurezza. Tuttavia, in l'ultimi anni, cù a migliione cuntinua di a tecnulugia di cucitura, da u passatu grande cucitura à 3.5mm, 1.8mm, 1.7mm, 0.88mm, a distanza di cucitura hè sempre ridutta. Attualmente, i bordi fisici neri di u LG 55-inch 0.88mm LCD splicing screen sò digià assai chjuchi, è tutta a visualizazione di u screnu hè basicamente micca affettata da u splicing. Inoltre, hà u vantaghju di una risoluzione d'alta definizione è hè stata largamente utilizata in parechji campi interni. Frà elli, l'occasioni di riunioni sò una zona d'applicazione assai grande. U screnu LCD splicing pò esse ingrandatu arbitrariamente da a cumminazione di diversi numeri di cuciture, soprattuttu adattatu per qualchi sala di cunferenza più grande, è u cuntenutu nantu à u screnu pò esse chjaramente vistu.

 

3. Display LED

In u passatu, i schermi di visualizazione LED sò spessu usati in schermi di grande schermu esterni. Nta l'ultimi anni, cù l'intruduzioni di a serie LED di pitch-pitch, anu ancu cuminciatu à esse aduprati in e sale di riunioni, in particulare i prudutti sottu P2. Sceglite secondu a dimensione di a sala di riunioni. Modelli cunnessi. Oghje, assai occasioni di cunferenza di grande scala anu applicatu schermi di visualizazione LED, perchè a generalità hè megliu, grazia à u vantaghju di senza cuciture, cusì l'esperienza visuale hè megliu quandu un video o una maghjina hè visualizata nantu à a pantalla completa. Tuttavia, i display LED anu ancu certi difetti. Per esempiu, a risuluzione hè ligeramente più bassu, chì hà qualchì effetti quandu si vede à vicinu; hè facile à mori, è un picculu perle lampada ùn emettenu luce à u tempu, chì hà da aumentà u tassu dopu-vendita.

 

 

I prudutti di grande schermu sopra ponu esse usatu cù u software di videoconferenza per ottene funzioni di cunferenza remota. A diferenza hè chì i schermi di splicing LCD ponu esse spliced ​​in schermi più grandi per l'usu in grandi cunferenze, mentre chì i tablette intelligenti di cunferenza sò usati per l'usu di una sola schermu, cù una dimensione massima di 100 inch, cusì hè largamente utilizatu in picculi sale di riunioni. , è a nostra direzione di scelta pò esse determinata secondu a dimensione di a nostra sala di riunioni.


Tempu di post: 20-novembre-2021