News di a Cumpagnia

News

ft LCD display hè generalmente chjamatu "pannellu attivu" da a maiò parte di i schermi di cristalli liquidi, è a tecnulugia core di "pannellu attivu" hè un transistor di film sottile, vale à dì TFT, chì hà purtatu à u nome di a ghjente per u pannellu attivu hè diventatu TFT, anche se questu nome ùn hè micca apprupriatu, ma hè statu cusì per un bellu pezzu. Induve hè a diffarenza specifica, andemu à capisce.

1

U metudu di travagliu di u TFT LCD hè chì ogni pixel di cristalli liquidi nantu à u LCD hè guidatu da un transistor di film sottile integratu daretu, vale à dì TFT. In termini simplici, TFT hè di cunfigurà un dispositivu di cambiamentu di semiconductor per ogni pixel, è ogni pixel pò esse direttamente cuntrullatu da impulsi di punti. È perchè ogni nodu hè relativamente indipendente, pò ancu esse cuntrullatu in modu continuu.

U nome cumpletu di a schermu IPS hè (In-Plane Switching, plane switching) A tecnulugia IPS cambia l'arrangementu di molécule di cristalli liquidi, è adotta a tecnulugia di commutazione horizontale per accelerà a velocità di deviazione di molécule di cristalli liquidi, assicurendu chì a chiarezza di l'immagine pò esse super. - altu quandu si scuzzulate. U forte putenza espressiva elimina a sfocatura è diffusione di u mudellu di l'acqua di u screnu LCD tradiziunale quandu riceve una pressione esterna è tremuli. Perchè e molécule di cristalli liquidi giranu in u pianu, a pantalla IPS hà un rendimentu d'angolo di vista assai bonu, è l'angolo di vista pò esse vicinu à 180 gradi in quattru direzzione assiali.

Ancu s'è a tecnulugia di schermu IPS hè assai putente, hè sempre una tecnulugia basatu in TFT, è l'essenza hè sempre una schermu TFT. Ùn importa micca quantu hè forte l'IPS, dopu à tuttu, hè derivatu da TFT, cusì a pantalla tft è a pantalla ips sò derivate da una.


Tempu di Postu: Aug-10-2022