News di a Cumpagnia

News

Cosa hè una lavagna intelligente registrabile LED?

 

EIBOARDLavagna intelligente registrabile LED hè l'ultima soluzione di aula digitale di quinta generazione. Per piacè leghjite l'infurmazioni sottu, spergu chì serà utile.

Indice :
1. Perchè u LED Recordable Smart Blackboard hè cuncepitu?
2. Cosa hè un LED Recordable Smart Blackboard?
3. Cumu serà u LED Recordable Smart Blackboard aiutà in l'educazione?

 

 

1.Perchè hè u LED Recordable Smart Blackboard cuncepitu?

Prima di cunnosce uLavagna intelligente registrabile LED, Leghjite quì sottu l'infurmazioni nantu à u sviluppu di a suluzione di aula multimediale, allora sapete cumu appare a lavagna intelligente registrabile LED è perchè l'aula anu bisognu.

 

In u passatu, ci sò riformi di 4 generazione per l'aula digitale multimediale:

 

1) A 1a Generazione hè una aula digitale tradiziunale,

installatu cù Schermo di Proiezzione, proiettore, computer desktop, lavagna o lavagna bianca, podium è altoparlanti. A suluzione ùn hè micca interattiva per via di nisuna schermu touchable, tutte a visualizazione è u funziunamentu dipendenu da u controller, u mouse di u PC è u teclatu.

 

2) A seconda generazione hè una aula intelligente tradiziunale,

stallatu cùlavagna interattiva , proiettore, computer o multimedia PC all-in-one, lavagna o lavagna bianca. A suluzione hè interattiva, multi touch, muderna è intelligente. A suluzione hà occupatu u mercatu di l'educazione per più di 15 anni, accettabile è populari, ma oghje hè statu digià rimpiazzatu da un pruduttu di nova generazione (Display di pannelli interattivi LED), perchè u sistema hà bisognu di almenu 4 prudutti installati separatamente è ùn hè senza sperienza di visualizazione di culore HD.

 

3) A suluzione 3rd Gen hèPannellu pianu interattivu LEDcù lavagna o lavagna bianca.

A 3a soluzione di smart board hè tutta in una, senza bisognu di proiettore è computer cunnessu esternu, più faciule da stallà è aduprà. Ma u sistema hà sempre bisognu di 2 tipi di prudutti per esse acquistatu è installatu separatamente.

 

4) A suluzione 4th Gen hè Nano lavagna intelligente,

chì hè cuncepitu all-in-one, ùn hè micca bisognu di cumprà una tavola di scrittura separatamente. L'intera superficia hè assai più grande è senza saldatura per una scrittura di gessa cunvene. Ma ulavagna intelligenteÙn pò micca arregistrà è salvà e note di scrittura nantu à a lavagna, e note sò sguassate dopu a scrittura.

 

5) A suluzione 5th Gen hèLavagna intelligente registrabile LED EIBOARD,

chì hà 5 versioni da V1.0 lanciata in 2018. UV4.0 è V5.0 sò populari è preziosi. Hè di novu cuncepitu cù veramente all-in-one. Risolve tutti i punti di dolore di sopra à 4 suluzioni è supera i riformi di 4 sopra.

L'EIBOARDLavagna intelligente registrabile LEDhà tutte e funzioni di Interactive Smart Board, Projection, School Chalkboard, LED Interactive Touch Displays, Nano blackboard, Speakers, Visualizer, Controller, Pen Tray, etc.

 

lavagna intelligente 2

 

 

Ferrudes funzioni sopra incluse, hà disinni più unichi:

(1) ULavagna intelligente registrabile LEDpò arregistrà note di scrittura cum'è cuntenutu elettronicu in parechje modi di travagliu, è prestu à salvà.

(2) U cuntenutu e-cuntenutu salvatu hè facilmente spartutu à i studienti per rivisione, è carica à a piattaforma di nuvola di a scola per i genitori per tutorà i zitelli nantu à l'apprendimentu.

(3) A superficia di u pannellu di scrittura hè 100% interattiva cum'è una superficia ultra super grande, cù un disignu senza saldatura.

(4) A superficia di a tavola di scrittura sinistra è destra cum'è sub-schermu, ci sò parechji tipi opzionali, per esempiu. lavagna marcatura, lavagna, lavagna, lavagna, lavagna verde, etc.. I dimensioni sub-schermu ponu esse persunalizati secondu a dimensione di u screnu principale.

(5) U pannellu pianu di u toccu mediu cum'è schermu principale pò esse scrittu cum'è scrittura di a superficia di u tavulinu da marcatore o gessa, è faciule da sguassà.

(6) Taglie dispunibili :146 inch,162 inchè185 inch;77 inch,94 inch

 lavagna intelligente

 

2. Cosa hè un LED Recordable Smart Blackboard?

EIBOARDLavagna intelligente registrabile LEDhè una nova soluzione di cuncettu cuncepitu apposta per l'aula intelligente, chì integra a lavagna tradiziunale, a lavagna bianca,smart board interattiva,touch panel flat, TV, prughjezzione, parlanti all-in-one.

Permette à multi-utilizatori di scrive è disegnà cù diversi modi di travagliu simultaneamente. I prufessori ponu scrive à u stessu tempu cù u dito, a penna, u gesso è u marcatore. U cuntenutu di scrittura di gessa è marcatore pò esse affissatu nantu à u pannellu pianu toccu è salvate in tempu reale. E note di scrittura salvate ponu esse caricate in a piattaforma di nuvola di a scola cum'è ricursu d'insignamentu.

L'EIBOARDLavagna intelligente registrabile LED hà parechje dimensioni di 146″ 162″ è 185″ cum'è opzione. Cù u disignu di a superficia senza saldatura, i prufessori ponu avè un spaziu di scrittura 100% attivu per rende a presentazione di l'insignamentu più efficace.

   

 

3. Cumu serà u LED Recordable Smart Blackboard aiutà in l'educazione?

Hè cunnisciutu chì ogni pruduttu per l'educazione deve pensà à tutti i partiti in u settore di l'educazione, cumpresi i prufessori, i studienti, e scole è u budget MOE.L'EIBOARDLavagna intelligente registrabile LEDghjoca un rolu impurtante per tutti i partiti in l'educazione.

 

1) Per i Docenti

E aule muderne anu bisognu di qualcosa di novu è speciale per fà l'insignamentu è l'apprendimentu più faciule è convenientu, rende e lezioni efficienti.

 

2) Studienti

Tutte e prucedure d'insegnamentu ponu esse salvate è facili da rivisione dopu à a classe per evità a mancanza di note impurtanti.

 

3) Per i genitori

In particulare i studienti in u primariu è u primu studiente, anu bisognu di l'aiutu di i genitori per i travaglii. E prucedure d'insignamentu registrate è caricate nantu à a piattaforma di nuvola di a scola hè più faciule per i genitori per verificà ciò chì i so figlioli anu amparatu in e scole è cumu fà i travaglii in casa.

 

4) Per e Scole

Mentre maximizendu u risparmiu di e spese educative, aumentendu u tassu d'utilizazione di l'equipaggiu da i prufessori, è maximizendu u valore di l'attrezzatura didattica multimediale, e scole speranu chì a risorsa didattica di i maestri eccellenti pò esse sparta è amparata da l'altri.

 

5) Per MOE è Guvernu

A maiò parte di e scole anu digià stallatuscheda digitale multimediale suluzione in a classe. Ma assai di elli sò stati urigginariamenti stallati cù a versione basica per risparmià i costi, u sistema tutale ùn era micca perfettu è cunvene, è u tassu d'utilizazione di i prufessori ùn era micca altu, chì piglià un perdu. In più, sti dispusitivi ponu esse stallati per un bellu pezzu, assai di elli ùn sò più dispunibuli per l'usu è devenu esse riparati è rimpiazzati. In certi aule, u sistema di schede digitale multimediale ùn hè mai statu installatu, è anu bisognu di una nova soluzione preziosa è efficiente ancu. U disignu di uLavagna intelligente registrabile LED pò risolve sti prublemi. Puderà maximizà u risparmiu di e spese di l'educazione, aumentà u tassu d'utilizazione di l'equipaggiu da i prufessori, è maximizà u valore di l'equipaggiu didattico multimediale.

 

6) Per i Fornitori di Materiale Scola

À mezu à u sviluppu longu anni di riforma di aula intelligente, tutte e suluzioni esistenti parenu cumuni è cù 0 prufitti sottu cumpetizione affollata. A nova suluzione unica hè necessaria, per i vantaghji di l'offerta è u marketing più faciule. U fabricatore cù una forte forza di R&D è capacità di produzzione hè assai necessariu cum'è supportu.

 

Hè per quessa chì l'EIBOARDLavagna intelligente registrabile LED hè una nova opportunità per u mercatu di l'educazione. Avemu a squadra EIBAORD pruverà u megliu sforzu per serve u mercatu di l'educazione, per aghjurnà u nostrulavagna intelligente registrabile ledpreziosa è fate cù u megliu rendimentu.

 


Tempu di Postu: Aug-24-2021