News di a Cumpagnia

News

In più di furnisce e persone cù diversi servizii di ricerca d'infurmazioni convenienti, u touchscreen interattivu pò ancu visualizà l'infurmazioni di u produttu è a publicità nantu à a macchina in ogni mumentu attraversu u sistema di liberazione di l'infurmazioni, è pò cambià u cuntenutu di visualizazione à vuluntà in u fondu di gestione. U display touch screen hà boni funzioni di visualizazione di video è di stampa. Sempre chì u discu duru hè abbastanza grande, l'infurmazione ricca pò esse visualizata nantu à u touch screen, chì pò salvà assai costi di publicità per ogni utilizatore. L'applicazione di u touchscreen interattivu hà rimpiazzatu i flyers, billboards è altri arnesi utilizati da i cummercianti in u passatu, chì ùn solu risparmià i costi, ma ancu risparmià u spaziu. Oghje, l'editore di u fabricatore di touchscreen interattivu di l'educazione di Fangcheng vole principalmente spiegà à voi u valore di l'applicazione di a funzione di interazzione toccu di u toccu all-in-one. U cuntenutu specificu hè u seguente:

1

1. Stabbilisce un sistema di cumunicazione publicitariu interattivu cù una larga cobertura, un altu livellu è un prezzu bassu.

2. I pruduttori ponu furmulà piani di publicità (règuli) attraversu u sfondate è pubblicà à i terminali selezziunati remotamente, perchè l'annunzii ponu esse vistu in parechje magazzini.

3. Stabbilisce un sistema di marketing di precisione chì pò attruverà più clienti di destinazione è mantene un mantenimentu più còmuda.

4. Cugliendu l'attinzioni di l'annunzii è i cumpurtamenti di i clienti di destinazione, furnisce i cummircianti cù u putere di compra di u cliente è l'analisi di a dumanda di u mercatu, assiste i cummircianti à fà piani di marketing efficace, è prumove u cunsumu di i clienti di destinazione.

5. Espandi una gamma più larga di cummerciale è formanu un mecanismu di crescita di i rivenuti.

6. Manufacturers pò rompe à traversu u tempu è u spaziu limitazioni à traversu l 'applicazzioni di toccu all-in-one machines, è vede i servizii è i prudutti di i partenarii nant'à u storefront, accussì comu a rializà a compra in situ di utilizatori è ghjunghje sin'à u scopu di allargamentu di u scopu cummerciale.

U cuntenutu sopra hè spartutu cun voi quì, u cuntenutu hè solu per a vostra riferenza! Se vulete sapè più nantu à u touchscreen interattivu, seguite u situ web di u fabricatore Fangcheng (https://www.fcjyboard.com o www.ei-whiteboard.com), aghjurneremu u cuntenutu regularmente; se vulete cunsultà u prezzu di u touchscreen interattivu, chjamate o lasciate un missaghju nantu à u situ web, vi cuntattatemu in tempu, a linea diretta: 400-699-3008


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021