News di a Cumpagnia

News

U software tradiziunale di videoconferenza lancia un attaccu à u latu VR, è a riunione Zoom spingerà a versione VR.

 

Infine, u software tradiziunale di videoconferenza hà lanciatu un attaccu à u latu VR. Oghje, Zoom, unu di i più grandi software di videoconferenza in u mondu, hà annunziatu chì lanciarà una versione VR.
Hè infurmatu chì questa hè una cooperazione trà Facebook è Zoom, è a forma di cooperazione hà attiratu più attenzione. Attualmente, pò esse un cliente VR separatu. Tuttavia, sta cooperazione cù Facebook hè destinata à cunnette u so software di videochiamata à a so propria piattaforma "Horizon Workrooms".

 

zoom

 

In fattu, Horizon Workrooms hè a piattaforma di cullaburazione VR di Facebook. L'avemu interpretatu prima. In più di sustene e funzioni di cullaburazione VR ricche, sustene ancu a cumunicazione mista trà l'utilizatori di video 2D è VR. Stu serviziu hè basatu annantu à a piattaforma Facebook Workplace.

 

Hè da nutà chì a piattaforma Facebook Workplace stessu è Zoom sò in una relazione competitiva. Dunque, questu hè ancu u focu di sta cooperazione. Di sicuru, pudemu capisce bè. Dopu tuttu, cum'è a cullaburazione VR hè aduprata da più persone, u spaziu per a videoconferenza tradiziunale diventerà più chjucu è più chjucu. Dunque, sta cullaburazione pò ancu esse vistu cum'è u primu passu per Zoom per entre in VR.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021