News di a Cumpagnia

News

L'insegnamentu tradiziunale di lavagna hè obsoletu, è u pannellu pianu interattivu multimediale all-in-one hè ufficialmente entratu in e scole maiò!

 

Impulsatu da u prucessu di l'informatizazione di l'educazione, più è più scole abbandunonu u modu tradiziunale d'insignamentu di lavagna, è sò furnuti cù un inseme di insegnamentu multimediale all-in-one interattivu pianu pianu in l'aula, cusì chì l'insignamentu di a scola hè ufficialmente intrutu in u multimedia. modu d'insignamentu. Allora, paragunatu à u modu tradiziunale d'insignamentu, chì vantaghji hà u pannellu pianu interattivu ? Perchè hè favuritu da e scole maiò? Lasciami parlà di l'incantu di u pannellu pianu interattivu multimediale all-in-one. U cuntenutu specificu hè u seguente:

 

9-16

 

 

1. Insegnamentu multimediale integratu pannellu pianu interattivu pò stimulà l'interessu di i studienti per l'apprendimentu

U pannellu pianu interattivu pò creà scene à vuluntà, attrae l'attenzione di i studienti cù a so saturazione culurita, è a chiarezza di riproduce foto è video, stimulendu cusì efficacemente l'attitudini di apprendimentu di i studienti è guidà i studienti à osservà e cose in modu ordinatu, in modu chì alcune chjave. punti è difficultà in a classa ponu esse più faciuli di capiscenu.

 

2. Arricchisci l'imaginazione di i studienti

Arricchisce l'imaginazione di i studienti pò, in una certa misura, dà un megliu ghjocu à a capacità di pensamentu creativa di i studienti. L'imaginazione ricca hè spessu inseparabile da l'imaghjini vividi, intuitivi è vividi di multimedia.Panel interattivu pianu pò creà una bona cundizione d'insignamentu per i prufessori, permette à i studienti di espansione a so imaginazione, è megliu sviluppà a capacità di pensamentu innovadora di i studienti.

 

3. Effettivamente migliurà a qualità di aula è efficienza

U pannellu pianu interattivu hè estremamente impurtante per i studienti per cultivà a lettura cum'è un hobby, è u prucessu di piacè a lettura hè ancu un prucessu di furmazione di u modu di pensà. In più, pudete ancu aghjunghje un pezzu di bella musica in u prucessu di leghje à voce alta per inspirà i studienti à leghje à voce alta è migliurà a so capacità di lettura.

 

4. Più intelligente è cunvene

U pannellu pianu interattivu multimediale hè diventatu un modu d'insignamentu chì parechje scole utilizanu. U pannellu pianu interattivu pò micca solu simulà un gran numaru di scenarii di u mondu reale, ma ancu introduce alcune cose da u mondu esternu in aula per l'apprendimentu cooperativu, in modu chì i studienti ponu avvicinassi à l'Esperienza di u mondu reale. U pannellu pianu interattivu integra e funzioni di parechji equipaghji di l'uffiziu di a sala di cunferenza, cum'è proiettori, lavagne, schermi, audio, computer, televisioni, terminali di videoconferenza, etc., per impediscenu chì a piattaforma diventerà disordinata è disordinata per via di cablaggi caòtici. Mentre l'operazione diventa concisa, evita ancu a contaminazione di polvera causata da l'usu di gomma di gessa è di lavagna.

 


Tempu di post: 09-09-2021