News di a Cumpagnia

News

Parlendu di a tecnulugia di u toccu, ci sò parechje soluzioni chì ponu esse realizate. Attualmente, e tecnulugia di u toccu più populari includenu a tecnulugia di toccu di resistenza, a tecnulugia di u toccu di capacità, a tecnulugia di u toccu infrared, a tecnulugia di u toccu elettromagneticu è cusì. Sò appiicati in diversi campi, cum'è a tecnulugia di resistenza è capacità di toccu. Per via di u so altu costu è di una alta precisione di u toccu, sò largamente utilizati in i telefuni mobili, i dispositi toccu portatili è altri prudutti di toccu di schermu chjucu. A tecnulugia di u toccu elettromagneticu è a tecnulugia di u toccu infrared sò applicati à i prudutti di toccu di grande schermu. Di sicuru, ci sò qualchi tecnulugii di toccu nantu à u mercatu, chì sò veramente derivati ​​da i prudutti sopra.
Attualmente, a tecnulugia di u toccu di a macchina multimediale all-in-one di grande scala hè principarmenti tecnulugia di sensori di u tubu infrared. Hè sopratuttu favuritu da i principali fabricatori per u so costu di pruduzzione bassu, u prucessu di stallazione simplice è a persunalizazione libera di taglia. Cosa hè una scatula touch infrared? Simply put, usa a matrice infrared densamente distribuita in e direzzione X è Y per detectà è localizà u toccu di l'utilizatore. U touch screen infrared hè dotatu di un quadru esterno di circuitu davanti à u display. U circuitu hè dispostu nantu à quattru lati di u screnu, è u tubu di trasmissione infrared è u tubu di ricezione infrared currispondenu l'un à l'altru per furmà una matrice infrared in croce horizontale è verticale. Quandu l'utilizatore toccu u screnu, u so dettu bluccarà i raghji infrared orizontali è verticali chì passanu per a pusizioni, per pudè ghjudicà a pusizione di u puntu di toccu nantu à u screnu. U touch screen esternu hè un pruduttu integratu di circuitu elettronicu assai integratu. U touch screen infrared include un circuitu di cuntrollu integratu cumpletu, un gruppu di tubi di trasmissione infrared d'alta precisione è anti-interferenza è un gruppu di tubi di ricezione infrared, chì sò stallati in croce in duie direzioni opposte nantu à u circuitu altamente integratu per furmà un invisibile. griglia infrarossa. U sistema di cuntrollu intelligente integratu in u circuitu di cuntrollu manda continuamente impulsi à u diodu per furmà una griglia di fasciu di deflessione infrared. Quandu tocca à l'uggetti, cum'è i dite, entra in a griglia, u fasciu di luce hè bluccatu. U sistema di cuntrollu intelligente detectà u cambiamentu di perdita di luce è trasmette segnali à u sistema di cuntrollu per cunfirmà i valori di coordenate di l'assi x è l'assi y. Cusì per rializà l'effettu toccu. Nantu à l'anni, a qualità di a tecnulugia di u toccu hà un impattu direttu nantu à l'effettu di l'esperienza di l'utilizatori di a visualizazione à grande scala. Per mezu di ricerca è sviluppu indipindenti cuntinuu, Shenzhen Zhongdian display digitale Co., Ltd. (SCT) hà ammaistratu a tecnulugia di u toccu infrared superiore in l'industria. È appiicata à a serie V multimedia touch all-in-one machine prodotta da SCT.

6

Chì sò i vantaghji di a nostra tecnulugia di toccu infrared indipendente di Shenzhen Zhongdian display digitale Co., Ltd. (SCT)?
1. Velocità di risposta rapida è alta precisione di u toccu: l'innovativa tecnulugia di trasfurmazione parallela multicanale 32-bit hè aduttata, è a vitezza di u toccu pò esse più veloce di 4ms. A so risoluzione di u toccu pò esse altu cum'è 32767 * 32767, è a scrittura hè liscia è liscia. Ancu un picculu circhiu pò scrive in u tempu, chì pò fà chì l'utilizatori sentenu l'effettu di l'esperienza di scrittura vera.
2. True multi touch: attraversu l'algoritmu di scansione iterativu multidimensionale patentatu, 6 punti, 10 punti è sin'à 32 punti ponu esse scrittu bè. Scrive incruciate cù l'altri senza saltà a penna, senza ritardu.
3. Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente, longa vita di u produttu: circuitu di sonnu automaticu patentatu, ghjudiziu di u statu di usu intelligente, maximizà a vita di serviziu di lampa infrared, è allargà a vita di u toccu à più di 100000 ore.
4. Super capacità anti-interferenza: u quadru toccu hà passatu a prova IP65 impermeabile è antipolvere, è hà parechje capacità d'interferenza, cum'è anti luce forte, anti distorsione, anti schermatura, anti polvere, anti caduta, antistatica, elettromagnetica è cusì. Pò adattà à diversi ambienti duri in l'usu di ogni ghjornu.
5. U pruduttu hà un rendiment stabile. U quadru toccu adopta una tecnulugia unica di correzione di errore. In generale, ancu s'è alcuni di i tubi LED di u toccu sò rotti, ùn affettaranu micca l'usu.
6. Supporta a ricunniscenza di gesti intelligenti è hà una forte espansione di u software: secondu l'abitudini d'usu di l'utilizatori, pò fà gesti intelligenti invece di gomma di bordu è cattura di schermu. L'utilizatori ponu realizà a cunnessione perfetta di parechje funzioni senza cambià a funzione di u buttone di software. Pudemu ancu realizà espansione è persunalizazione persunalizate di u software secondu e cundizioni d'usu specifichi di l'utilizatori.
7. U pruduttu hè liggeru è adopra u disignu ultra-sottile, chì riduce in modu efficace u gruixu di u pruduttu cù a scatula toccu.

5

Tempu di Postu: 24-Mar-2022