News di a Cumpagnia

News

Soluzione di l'appiecazione di l'insegnamentu multimediale all-in-one, chì sò e funzioni di l'insegnamentu di a kindergarten all-in-one? Cù l'applicazione di più prudutti di tecnulugia à grande scala in u settore di l'educazione, l'educazione intelligente si sviluppa rapidamente. Cum'è un dispositivu di input, a macchina di l'insegnamentu multimediale all-in-one hè stata largamente usata in u campu di l'educazione per via di a so robustezza, risposta rapida, risparmiu di spaziu è cumunicazione faciule. Una macchina per l'insegnamentu multimediale all-in-one hè faciule d'utilizà. Solu bisognu di toccu i gràfici o u testu affissatu nantu à a grande schermu cù i vostri ditte per compie l'operazioni currispundenti, chì hà una forte praticità. Chì sò e funzioni pratiche di a macchina integrata di l'insegnamentu multimediale di kindergarten? Chì sò l'applicazioni? In vista di i prublemi di sopra, l'editore di u fabricatore di macchine integrate per l'insegnamentu multimediale di l'insegnamentu vi darà una introduzione dettagliata. U cuntenutu specificu cum'è seguente:

1 

1. Multimedia all-in-one migliurà l'imaginazione di i studienti: l'imaginazione pò sviluppà in una certa misura a capacità di pensamentu creativa di i studienti. A funzione di disegnu di lavagna digitale ricunnosce automaticamente i grafici regulari secondu a forma apprussimativa di u disegnu, è a ricca imaginazione hè spessu inseparabile da l'imaghjini vividi, intuitivi è vividi in l'insegnamentu multimediale all-in-one. Attraversu l'insegnamentu multimediale all-in-one, pò creà per i studienti Un bon ambiente di apprendimentu, chì migliurà megliu l'imaginazione di i studienti.

2. L'usu di l'insegnamentu multimediale all-in-one aiuta à cresce l'interessu di i studienti in l'apprendimentu: L'insegnamentu multimediale all-in-one cù i so culori brillanti è l'imaghjini affascinanti attrae l'attenzione di i studienti, cultivà l'interessu di i studienti in l'apprendimentu, è cusì stimulates l'apprendimentu di i studienti U desideriu vene à a vostra manu, è pò ancu fà alcuni punti chjave è difficultà in l'aula più faciule da capisce, chì hè più favurevule per l'apprendimentu di i studienti.

3. L'insegnamentu multimediale all-in-one rinforza a cunnessione trà l'aula in a scola è u mondu esternu: L'insegnamentu multimediale all-in-one hè attualmente l'attrezzatura d'insignamentu intelligente più utilizata in i kindergartens. Pò intruduce alcune cose da u mondu esternu in l'aula in a scola per cooperà cù l'apprendimentu è fà chì i studienti anu un accessu più vicinu à u mondu esternu. Dunque, l'usu di l'insegnamentu multi-media all-in-one aiuta à rinfurzà a cunnessione trà i prufessori è i studienti in u campus è fora.

L'insegnamentu multimediale di kindergarten all-in-one hà ancu parechje funzioni pratiche. Tuttavia, ùn aghju micca introduttu più quì. Ùn hè micca solu utilizatu da i studienti è i zitelli. I nostri prufessori sò usati per riunioni è spartera, cum'è riunioni di proiezione di schermu, presentazione PPT, etc., Hè tuttu pussibule, cusì l'insegnamentu di kindergarten all-in-one hà parechje applicazioni. Sicondu i diversi bisogni di l'usu, ci saranu diverse funzioni. In corta, a lavagna hè stata rimpiazzata da u grande schermu touch in u sviluppu di a tecnulugia intelligente. Macchina per l'insegnamentu multimediale all-in-one, un must have per i kindergartens !

U cuntenutu sopra hè spartutu cun voi quì, u cuntenutu hè solu per a vostra riferenza! Se vulete sapè di più nantu à a cunniscenza pertinente di l'insegnamentu multimediale all in one, seguite u situ web di u fabricatore Fangcheng multimedia all in one (https://www.fcjyboard.com/), aghjurneremu u cuntenutu regularmente; se vulete cunsultà u prezzu di l'insegnamentu multimediale all-in-one , benvenutu à dumandà o lascià un missaghju nantu à u situ web, vi cuntattatemu prestu, a linea diretta di cunsultazione: 400-699-3008


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021