News di a Cumpagnia

News

In u prucessu d'insignamentu tradiziunale, tuttu hè decisu da u maestru. U cuntenutu di l'insignamentu, strategie d'insignamentu, metudi d'insignamentu, passi d'insignamentu è ancu esercizii di i studienti sò disposti da i prufessori in anticipu. I studienti ponu participà solu passivamente à stu prucessu, vale à dì, sò in u statu di esse indoctrinated.

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia suciale è l'accelerazione di a trasfurmazioni suciale, a scienza è a tecnulugia muderna anu ancu esercitatu una grande influenza in l'industria di l'educazione. In quantu à a situazione suciale attuale, u modu tradiziunale d'insignamentu hè duminatu da u maestru. U maestru, cum'è u decisore, stabiliscerà i cuntenuti pertinenti in a classe in anticipu, è i studienti ùn ponu influenzà u modu d'insignamentu. A causa di l'influenza crescente di a scienza è a tecnulugia muderna, a macchina di l'insignamentu multimediale cuntrullata da u toccu hè diventata una nova manera d'insignamentu in l'educazione contemporanea.

Attualmente, cambiamenti prufondi sò accaduti in u campu di l'educazione in Cina, cù "informazioni" è "Internet +" chì entranu gradualmente in aula. Hè rializatu l'interconnessione di a piattaforma di rete, a spartera di risorse d'alta qualità trà e classi è a spartera di u spaziu di apprendimentu di a rete trà tutte e persone, chì hà migliuratu a qualità di l'educazione di a Cina mentre aumentendu l'efficienza.

Attraversu l'applicazione generalizata di a macchina all-in-one cuntrullata da u toccu da i prufessori in a classe, hà benefiziu tutte e scole, classi è studienti individuali. A cumminazione efficace di macchina all-in-one touch-based è aula migliurà a capacità di apprendimentu di i studienti. per a cunniscenza di a matematica di a scola primaria è a qualità di l'insignamentu di a matematica di a scola primaria in China.Thus si pò vede chì l'applicazione generalizata di una macchina all-in-one cuntrullata da u toccu in aula di matematica di a scola primaria serà benefica per u sviluppu di a matematica di a scola primaria. educazione.

I cambiamenti purtati da u smart board à u modu d'insignamentu


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021