News di a Cumpagnia

News

L'applicazioni di u touch screen interattivu led

I schermi tattili interattivi led sò soluzioni di cullaburazione sò pensate per integrà lavagne interattive,videoconferenza , sistema di presentazione wireless, computer, etc. L'ultime tecnulugia permette à i participanti di unisce in modu sicuru s'ellu si trovanu in a stanza o anu bisognu di riunioni remoti. U pannellu pianu interattivu ùn hè micca solu adattatu per l'applicazione educativa, ma ancu per a cooperazione cummerciale.
Educazione
I lavagne tradiziunali è i proiettori digitali portanu à una limitazione di a visualizazione è a participazione, mentre chì i schermi tattili interattivi led ponu aiutà l'educatori à creà aule muderne centrate in dati per rinfurzà a cullaburazione è l'apprendimentu. L'ultimu software per display interattivi à pannellu pianu hà capacità di analisi chì ponu verificà l'assistenza, misurà e capacità di risposta di i studienti è creanu un ambiente interattivu. I prufessori ponu ancu registrà a lezione per sparta dopu a classe.
01
Cuuperazione cummerciale
Migliora a cullaburazione è a produtividade trà e squadre faccia a faccia è remoti senza sforzà e vostre risorse IT, tuttu basatu nantu à schermi interattivi di tactile led, pensati per aiutà i participanti à inizià rapidamente riunioni, sparte u cuntenutu è stimulà a creatività è l'innuvazione.
02
Disegnu standardizatu simplificatu
Avemu lanciatu l'Open Pluggable Specification (OPS) per standardizà l'architettura di u sistema trà schermi interattivi led touch è media players. Significa chì u disignu, l'implementazione è a gestione di schermi interattivi led touch sò più efficaci. Per esempiu, a stallazione di un touch screen interattivu led hè simplice quant'è cunnessu u dispositivu di l'informatica OPS in u slot OPS di a visualizazione interattiva. L'interfaccia di fattore di forma pluggable altamente modulare di OPS sfrutta l'ultime innovazioni in i processori Intel® per supportà funzioni avanzate, cum'è l'interattività è l'analisi di l'audienza anonima.

Tempu di Postu: Dec-13-2021