News di a Cumpagnia

News

Cum'è l'attuale tecnulugia di cumunicazione più avanzata, a videoconferenza d'alta definizione pò esse realizata solu accede à Internet. Hè rimpiazzatu una parte di u viaghju di l'affari è diventa un ultimu mudellu di telecommuting, chì migliurà l'efficienza di a cumunicazione è a gestione di l'utilizatori, è riduce e spese di viaghju di l'affari. Nta l'ultimi anni, l'applicazione di a videoconferenza hà sviluppatu rapidamente da u guvernu, a sicurità publica, l'armata, a corte à a scienza è a tecnulugia, l'energia, l'assistenza medica, l'educazione è altri campi. Quasi copre tutti l'aspetti di a vita.

Inoltre, u sistema di videoconferenza cuntene un sistema di cunferenza di voce permette à tutti l'utilizatori di u desktop di participà à a cunferenza di voce via PC, chì hè un derivativu di a videoconferenza. Attualmente, u sistema di voce hè ancu una cundizione di riferimentu per a videoconferenza multifunzionale.

A Soluzione di Conferenza EIBOARD offre diversi prudutti per a dumanda di stanze di diverse dimensioni cum'è sala chjuca, media è grande. L'utilizatori ponu sceglie diverse dispositi secondu a dimensione di a sala di riunioni. Ùn supportemu micca solu Camera o Speakerphone, ma ancu una soluzione integrata per u sistema di videoconferenza chì deve esse custruitu in un passu. Venite cù EIBOARD Conference Solution per gode di l'ultima sperienza di videoconferenza.

L'avanzamentu di a tecnulugia di videoconferenza


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021