News di a Cumpagnia

News

Sei Vantaghji di u Pannellu Interattivu Pianu per Migliurà a Qualità di l'Insegnamentu in e Scole

 

Interactive Flat Panel integra a tecnulugia di u toccu infrared, u software di l'insignamentu di l'uffiziu intelligente, a tecnulugia di cumunicazione in rete multimediale, a tecnulugia di visualizazione di u pannellu pianu d'alta definizione è altre tecnulugia, integrazione di proiettori, schermi di proiezione, lavagne elettroniche, computer (opzionale). Un dispositivu d'insegnamentu interattivu multifunzionale chì integra parechji dispositi cum'è TV è schermi tattili, chì aghjurnà u terminal di visualizazione tradiziunale à un dispositivu d'interazione umanu-urdinatore cumpletu. Attraversu stu pruduttu, l'utilizatori ponu realizà a scrittura, l'annotazione, u disegnu, l'intrattenimentu multimediale è l'operazioni di l'informatica, è ponu facilmente fà maravigliose aule interattive accendendu direttamente u dispusitivu. Dopu, l'editore di u fabricatore di EIBOARD Interactive Flat Panel sparterà cun voi i sei vantaghji di Interactive Flat Panel, fighjemu un ochju à cumu u Interactive Flat Panel pò aiutà à migliurà a qualità di l'insegnamentu di a scola. I seguenti sò sei vantaghji di u pannellu flat interattivu:

 

 Pannellu Flat Interattivu

 

 

 1. Sè vo avete un Interactive Flat Panel, ùn avete più bisognu di asciugà a lavagna è ùn respira più polvera di gessa.

  In u passatu, avemu usatu lavagna è gesso in aula per un bellu pezzu. A contaminazione di polvera bianca causata da a pulizia di a lavagna hà causatu un gran dannu à a salute di i prufessori è di i studienti. L'usu di un Interactive Flat Panel pò risolve cumplettamente u prublema di a contaminazione bianca è veramente creà un ambiente d'insignamentu senza polvera è senza contaminazione, chì hè benefica per a salute di i prufessori è i studienti.

 

2. Interactive Flat Panel hà una grande schermu è display high-definition

  A lavagna uriginale serà affettata da a luce è pruduce un riflessu di luce, chì affetterà a visualizazione di i studienti è ùn hè micca favurevule à u sviluppu di l'insignamentu. U pannellu pianu interattivu hà un grande schermu di visualizazione cù una risoluzione di finu à 1920 * 1080 risoluzione d'alta definizione, stampi chiari, culori veri, è l'effettu di visualizazione ùn hè micca affettatu da a luce, cusì chì i studienti ponu vede chjaramente u screnu indipendentemente da u angle of the classroom U cuntenutu affissatu hè cundizionale. Prumove u sviluppu lisu di u cuntenutu di l'insignamentu.

 

3. Interactive Flat Panel hà assai prugrammi di insignamentu è risorse enormi

  Prima chì u pannellu pianu interattivu abbanduneghja a fabbrica, u software di l'insignamentu prufessiunale pò esse installatu secondu l'applicazione di u cliente. U software di l'insegnamentu pò furnisce un gran numaru di risorse didattiche diverse gratuitamente secondu diversi campi di applicazione di l'insegnamentu, i prufessori ponu chjamà l'insignamentu in ogni mumentu, è i studienti ponu ancu amparà diverse cunniscenze attraversu u software. Hè cunvene à l'insignamentu di i prufessori è cunduce à migliurà l'interessu di i studienti per l'apprendimentu.

 

4. Interactive Flat Panel integrata scrittura vera-tempu, funziunamentu multi-persona

  Dotatu di un software di pannellu interattivu interattivu di tippu toccu permette à i prufessori è i studienti di utilizà solu una penna di toccu o tocca direttamente u screnu cù e so dite per scrive è annotà. Supporta ancu l'operazione simultanea da parechje persone. U toccu hè liscia è a scrittura resta inalterata. Linea, senza punti cecu.

 

5. Accessu à Internet cunvene è navigazione high-vitezza

  A cunfigurazione di l'urdinatore di l'Interactive Flat Panel hè high-end è praticu, sustene l'accessu à Internet wireless, è ùn deve micca esse cunnessu à a reta. Sempre chì l'Internet hè abbastanza veloce, i prufessori è i studienti ponu utilizà u toccu per uperà l'Internet in ogni mumentu, verificate diverse cunniscenze in relazione, navigà à alta velocità è natà in l'oceanu di a cunniscenza.

 

6. Pigliate i vostri note è li rivisite in ogni mumentu

  U software di u pannellu interattivu pianu pò salvà automaticamente tutti i cuntenuti di a lavagna di u maestru è diverse risorse utilizati in aula. Pudete ancu sceglie di salvà a voce di u maestru è sincronizà a generazione di corsi elettronichi. I schedarii generati ponu esse publicati in linea in una varietà di manere, è i studienti ponu riviseghjà u cuntenutu di u corsu dopu a classa o in ogni mumentu.

 

 


Tempu di Postu: Dec-28-2021