News di a Cumpagnia

News

Meeting all-in-one all-in-one cù l'insignamentu di assai persone sò punti stupidi micca chjaru, in fattu, i dui anu sempre una diferenza significativa, ma ci sò parechji prudutti all-in-one, per esempiu, quandu avemu stampatu l'usu di l'acqua di u bancu appartene ancu à a macchina, avemu andatu à a dumanda di l'infurmazioni fiscali, ci vole ancu aduprà a macchina quandu cullighjemu i biglietti à a stazione, ci vole ancu aduprà a macchina.

Quessi sò cunvenuti per a nostra vita, ma in l'ultimi anni, più è più pruduttori all-in-one, a qualità hè difficiule di distingue.

Oghje avemu avutu una bona chat, attualmente assai preoccupatu di a macchina d'insignamentu all-in-one, s'è vo sceglite ciò chì i punti ci vole à pagà attente, pigliate a scola primaria cum'è un esempiu, sceglite a macchina d'insignamentu all-in-one bisognu di fate attenzione à e seguenti cose:

WeChat picture_20220105110313

1. Sensibilità toccu

L'insegnamentu multimediale all-in-one sò stati aduttati, in generale, 20 punti di toccu, più supportu per 40 punti di toccu, ancu in questu casu, a sensibilità di u toccu seria assai più altu, toccu u bisognu generale solu i dita puderanu cliccà nantu. u screnu vi prisintà u cuntenutu di a preparazione di u maestru è i punti chjave di a cunniscenza, pudete zoom, per ottene questu hè bisognu di una risposta toccu assai sensibile, Nisun puntu di rottura, senza deriva, se ùn pudete micca risponde per a mità di ghjornu dopu un toccu. nant'à a machina d'insignamentu, ùn serà micca solu assai embarrassing, ma ancu ritardà u tempu di a classe, cum'è tutti sapemu, in generale, una classa hè solu 40 minuti;

2. Risorse didattiche

Comu tutti sapemu, assai scole sò oghji insignamentu in l'usu di u toccu all-in-one PC, è ancu in crescita annu per annu, sò famosi per l'insignamentu di a macchina formanu un inseme cumpletu di software d'insignamentu, l'insignamentu Eiboard all-in-one. furnisce l'integrazione di risorse didattiche tutte e risorse didattiche di a scola elementaria à u liceu, sincronizza i libri di testu, di sicuru, chì include ancu u software di l'educazione prescolare è ancu u software di l'educazione di l'Illuminismu, Per cultivà l'interessu di i zitelli à amparà da a prima età;

3. Cunfigurazione

Attualmente, i prudutti di parechji pruduttori in u mercatu sò un sistema unicu, sia Android sia PC. Tuttavia, a macchina d'insignamentu all-in-one di EIBOARD hè un sistema duale. A preparazione di i corsi di parechji prufessori hè generalmente realizata in l'urdinatore, è u sistema duale pò ottene una visualizazione precisa.

Aspetti di cunfigurazione di l'ospiti, sicuru, l'utilizatore pò sceglie secondu a so dumanda attuale di memoria di l'urdinatore, CPU, cunfigurazione di lampade di discu duru, cum'è noi cunfiguremu u PC, più altu hè a cunfigurazione, a sensibilità di l'equipaggiu hè, u megliu, cusì, a cunfigurazione, alta vitezza cuntentu, prezzu naturale sopra vi hannu aumentatu, ma avemu suggerenu chì, Primary machine à insignamentu scola à sceglie cunfigurazione bassu hè cumplettamente abbastanza à aduprà;

WeChat picture_20220112150150

4. Marca di u produttu

A marca di u pruduttu hè assai chjave, perchè a marca simbolizza a forza di u fabricatore, ma ancu a guaranzia di qualità. A più alta a cuscenza di a marca, u più putente serà u fabricatore. Solu quandu u fabricatore cù forza hè sceltu, pò ottene un forte sustegnu post-vendita in l'usu tardiu è situazioni anormali.


Tempu di post: 18-mar-2022