News di a Cumpagnia

News

FAQ Funzionamentu di u Touch Screen Interattivu LED

 

1. Perchè i tablette di cunferenza spessu mostranu nebbia nantu à u screnu?

Per assicurà a sicurità di u screnu, una strata di vetru duru hè stata aghjuntu à u screnu, è per assicurà a preservazione di u calore, ci hè una certa distanza tràelli , chì hè utilizatu per riservà a via di l'aria per a cunvezione di l'aria. U mutivu principale di a nebbia hè chì a temperatura di u screnu è a temperatura esterna. aria calda scontra una temperatura più bassu di cundensazioni superficia vetru, risultatu in nebbia acqua.Acqua nebbia ùn affetta lu usu nurmali, in generale principiatu nantu à l 'usu di parechje ore dopu à a nebbia lentamente evaporate è sparisce.

2. Nisun sonu nantu à u dispositivu laptop esternu di a tableta di cunferenza?

Se hè una cunnessione di linea VGA, hè solu a trasmissione di l'imaghjini, avete bisognu di cunnette a linea audio. In listessu modu, se solu a linea audio ùn pò micca pruduce sonu è imagine, avete bisognu di cunnette a linea VGA è a linea audio è identificà u canali VA o sceglite a cunnessione di linea HDMI.

3. Hè normale chì a tavuletta di a riunione si sente surriscaldata per un periudu di tempu? Ci hè un impattu male?

Riscaldamentu di u corpu di u screnu hè un fenomenu nurmale (dissipazione di u calore), è ùn avarà micca effetti avversi. Attualmente, u disignu di dissipazione di calore di tutta a nostra macchina hè guidata in l'industria, hè u fabricatore di standard di l'industria, in linea cù i normi naziunali di salute. .

4. L'usu à longu andà di i platti di riunioni serà dannusu à l'ochji ?

U ricunniscenza di u sfarfallu da l'ochju umanu hè 50Hz, sottu à 50Hz, è i musculi di l'ochju s'adattanu constantemente à flicker è causanu fatigue oculare. Avemu aduprà schermi LCD 60Hz è 120Hz, cusì l'ochju umanu ùn pò micca veramente sente u sfarfallu di a nostra schermu, chì pò rallentà a fatigue in una larga misura cumparatu cù altri prudutti simili.

stampa


Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021