News di a Cumpagnia

News

EIBOARD hà assistitu cù successu à a 80th China Exhibition Equipment Educational!

 

A squadra EIBOARD hà assistitu à a 80th China exhibition educational equipment on October 23-25, 2021. Cù u tema di "IOT Empowerment, Wisdom Fusion!", Avemu dimustratu a lavagna intelligente registrabile LED V4.0 novu lanciatu, aula intelligente di interconnessione, aula di calligrafia soluzione generale. è aula intelligente IoT integrata. 

 

Novu lanciatu lavagna intelligente registrabile LED V4.0 

L'aghjurnamenti di lavagna intelligente registrabile LED V4.0 per aghjunghje un nuvulu privatu per facilità l'accoppiamentu è a spartera di risorse di a piattaforma, in modu chì ogni dispositivu, ogni maestru, è ogni scola hà una nuvola privata indipendente. OUT output realizes display multi-schermu, usatu in culleghji prufessiunali supiriuri e classrooms lecture, etc. U custruitu-in integrata high-definition image acquisizione equipaggiu rinforza u sensu di spirienza insignamentu; L'audio di alta putenza integratu aghjurnatu rende a memoria di l'insignamentu di lavagna vicinu à ogni insegnamentu in aula. 

asdad (2)

Aula di calligrafia

"Pudete scrive calligrafia cù a penna in ogni locu cunvenemente, ancu nantu à u pannellu di l'insignamentu o u tavulu" permette à u maestru di insignà in u locu, è i studienti a praticanu di tantu in tantu. Scrivendu da i dui lati di a lavagna intelligente registrabile led, a schermu principale media hè visualizata in modu sincronu, è a schermu di copia di u desk di i studienti hè visualizata in sincronia, aghjunghjendu una scena d'insignamentu più viva à l'insignamentu di calligrafia. 

asdad (3)

Aula intelligente interattiva

U cuntenutu di i dui lati di a lavagna led registrabile pò esse affissata à i tablette in modu sincronu, qualsiasi cuntenutu di scrittura nantu à a lavagna pò esse mandatu à i tablette di i studienti in ogni mumentu. Cunverte direttamente e dumande di teste elettroniche, i studienti li sottumettenu dopu à risponde à e dumande, è e dati di classi sò raccolti in ogni mumentu. L'aula interattiva permette à i prufessori è i studienti di interagisce, i studienti è i studienti per interagisce, pruvà i risultati di l'insignamentu in aula, aumentà l'interessu di l'aula, è migliurà a qualità di l'insignamentu è l'apprendimentu. 

asdad (4)

IOT Smart Classroom

U Terminal Interattivu IoT si integra per cunnette è cuntrullà l'illuminazione di l'aula, i cortini, l'aria condizionata è l'equipaggiu multimediale, etc., è si integra cù una lavagna intelligente registrabile LED per esse una soluzione di aula intelligente IoT all-in-one. Hè dotatu di un touch screen capacitivu di 21.5-inch, una camera 2pcs-4K-HD cù 5 imaghjini divisi, è un microfonu di pickup omnidirezionale presenta una piattaforma di nuvola per a trasmissione in diretta di audio è video in alta definizione, registrazione è trasmissione, è diretta a trasmissione di trasmissione. , presentendu a scena di integrazione di u modu "1 + N", facendu a gestione di a scola più còmuda.

asdad (5)

 

A mostra di trè ghjorni hà tenutu cun successu è hà attrattu assai visitatori da i clienti di u canali, i dirigenti MOE, i prufessori è i capi di scola. In u futuru, EIBOARD hè dispostu à travaglià cù tutti i partenarii per empowering inseme u sviluppu di l'informatizazione di l'educazione in Cina 2.0 è cuntribuisce à a custruzzione di un sistema educativu di alta qualità. A prossima mostra, a 81e CEEIA, ci si vede in Nanchang !

 

asdad (6)


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021