News di a Cumpagnia

News

U mercatu di riunioni intelligenti di u bordu interattivu serà una nova finestra di opportunità per i pannelli di riunioni

1

In u futuru, cù a maturità cuntinuu di a tecnulugia di cloud computing domestica, a cunferenza intelligente hà da avvià un rapidu sviluppu è diventerà a forza principale in a crescita di u mercatu di videoconferenza in Cina. Hè stimatu chì u mercatu averà un CAGR di 30% in i prossimi cinque anni. Si pò dì chì ci hè un grande spaziu di sviluppu mercatu.
Attualmente, u mercatu di cunferenza intelligente di a Cina hè in a so infanzia. In u 2019, a so dimensione di u mercatu hè di circa 1,3 miliardi di yuan, chì rapprisenta circa 5% di a dimensione generale di u mercatu di cunferenza in Cina. U tassu di penetrazione di u mercatu hè assai bassu. In questa epidemia, a cullaburazione remota hè apparsu gradualmente cum'è una nova tendenza, chì hà prumuvutu u sviluppu di u mercatu di cunferenza intelligente, è hà ancu introduttu in una nova opportunità di sviluppu di u mercatu per i pasticchi cummerciale cù certe funzioni intelligenti, cuncepimentu integratu, è furnutu cù cullaburazione remota. sistemi.

2

Duranti sta epidemia, u telecommuting hè diventatu u mudellu più populari trà u publicu, è a maiuranza di e piccule è medie imprese sò diventate a forza motrice principale per a crescita di u mercatu di videoconferenza in nuvola, purtendu enormi incrementi di u mercatu. U prezzu di i prudutti tradiziunali di videoconferenza hè altu, cusì l'utilizatori principali sò grandi imprese è guverni. Tuttavia, cù l'avventu di l'era nuvola, u costu di custruisce sistemi di cunferenza hè stata ridutta continuamente, è a dumanda di sistemi di videoconferenza da e piccule è medie imprese hè gradualmente liberata. EIBOARD smart panel for conference hà pigliatu un aumentu di 30% in 2021, chì crescerà più veloce in l'anni futuri.

3

Cum'è una nova tendenza, a cullaburazione remota hè lentamente emergente, è hè "furzata" à utilizà l'uffiziu remotu durante l'epidemie, per chì l'utilizatori ponu sperimentà a cunvenzione è l'efficienza di riunioni remoti è metudi d'uffiziu. Dopu à sta cullaburazione remota naziunale, ci sarà una nova opportunità di sviluppu per a cullaburazione remota. U migliuramentu cuntinuu di e funzioni è l'usu attraerà più imprese per intruduce sistemi di cullaburazione remoti cum'è supplementu à u so travagliu di ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Aug-10-2022