News di a Cumpagnia

News

Quandu scegliemu una tavola intelligente per l'apprendimentu interattivu, i chjavi quì sottu seranu una bona riferenza.

 

 

Connettività

 

Ch'ella sia un proiettore, una lavagna bianca, otavola touch , i prufessori anu bisognu di pudè cunnette i so dispusitivi (è i studienti) per fà u più. Cunsiderate a flessibilità in IOS, Android, Microsoft, Google è MAC. Questu ùn hè micca u modu più efficau per i studienti per esportà ogni documentu, video è fugliale di imaghjini in un furmatu diversu prima di pudè sparte cù a classe o u maestru.

Direzzione

 

Cumu u vostru maestru piace à insignà? Sò in fronte di a classe ? O camminate in un locu? Sò i studienti à pusà in fila o fila di gruppi spargugliati? Chì ghjè u calendariu ? Tuttu chistu hè impurtante perchè vi dice se un proiettore fissu, una lavagna interattiva o un display multi-touch mobile pò risponde à i bisogni di l'aula è adatta à u vostru stile d'insignamentu.

Vantaghji è disadvantages.

 

Per i prughjettori, l'illuminazione pò esse un prublema perchè a stanza hà bisognu di bughjura per fà a prughjezzione visibili. Certi studienti ponu esse stanchi o stanchi, è una volta chì e luci si spegnenu, ponu facilmente parlà o scappà. Per altri studienti, cambià l'atmosfera pò aiutà à participà. I prughjettori varienu in facilità d'usu, costu è versatilità - alcuni anu capacità VR è 3D chì ponu esse cuntrullati cù un mouse o ancu un touch screen. Hanu bisognu di cunsiderà i prublemi di stallazione per assicurà chì tutti i studienti ponu vede u projector, se l'allinjamentu hè currettu, è se u projector stessu hè stallatu o postu in modu sicuru.

Lavagne interattive LCD , i schermi tattili è i schermi di u pannellu pianu beneficianu di a visibilità in u ghjornu, cusì l'illuminazione ùn hè micca un grande prublema. Sò generalmente fissati à u muru, cusì anu menu flessibilità in u locu, ma significa menu cablaggio è fastidi di ogni ghjornu. Varianu in grandezza è pesu è deve esse cunsideratu quandu si stallanu a tecnulugia per un spaziu particulari - a dimensione di u muru è a vicinanza di i studienti.

Cumu selezziunate un pruduttu adattatu per l'insignamentu interattivu in aula


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021