News di a Cumpagnia

News

Fate a maiò parte di a cunniscenza in faccia - scrive à u stessu tempu. Fate tutti in a riunione per participà à note scritte a manu (a ricunniscenza di scrittura cunverte a scrittura di u screnu selezziunata in u testu standard. Aduprate u cuntenutu nantu à u screnu per fà i minuti di riunione chjaru è chjaru).

Sfruttate u massimu di i schermi in faccia - oghje marca una era quandu u telecommuting hè diventatu più populari. Ùn avete micca sacrificà a produtividade perchè i vostri culleghi ùn sò micca in u cubicle vicinu à voi. A videoconferenza furnisce un modu per travaglià inseme, indipendentemente da u locu geograficu. Per esempiu, interviste cù i pussibuli candidati, o riunioni di squadra cù altre regioni di u paese o u persunale internaziunale.

Display digitale / Segnaletica - ùn solu riduce i rifiuti in poster o menu stampati, ma hè ecologicu è aghjurnà istantaneamente a visualizazione video. Puderanu ancu esse aghjurnati remotamente, rendendu più faciule per l'imprese in un ambiente chì cambia rapidamente.

Presentazioni interattive - ch'ella sia una riunione mensile di a squadra di una cumpagnia o una presentazione in una riunione, a lavagna multifunzionale touchscreen hè pronta à aduprà. Questu fa chì sti riunioni mensili attiranu l'attenzione di l'audienza.

Cumu sfruttà a maiò parte di u touch screen interattivu Led in 4 modi


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021