News di a Cumpagnia

News

cù u sviluppu di i tempi è l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, a tecnulugia hè diventata una spinta tamanta per cambià u nostru travagliu, a vita è u studiu. Pigliate l'insignamentu cum'è un esempiu, Quandu eramu studienti, u podium, a lavagna è u gesso eranu l'equipaggiu standard di quasi tutti i prufessori. I tratti nantu à a lavagna sò diventati i boni ricordi in i nostri ricordi profondi.

gongldi (1)

Oghje, vedemu parechje scole, in particulare alcune scole in a cità, induve i lavagna tradiziunale in memoria sò stati rimpiazzati cù Smart Blackboard ricchi di tecnulugia, intelligenti è muderni. "Scienza è Educazione" in u Rejuvenation of Science and Education Middle School hè degnu di u nome è hè ghjuntu in realità.

L'impurtanza o u valore di l'insegnamentu di a lavagna è a macchina integrata di memoria per l'insignamentu hè evidenti da a perspettiva di Shenzhen Fangcheng Teaching Co., Ltd. (in seguitu chjamatu Fangcheng Teaching), chì si cuncentra in a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu educativu! Pò arregistrà u cuntenutu di a lavagna scritta da u prufessore è riproduce u prucessu di aula, è trasfurmà in preziosi risorse didattiche, è poi realizà a spartera.

gongldi (2)

In cuntrastu à a tradiziunale "era di l'apprendimentu di lavagna", in 45 minuti di u tempu di aula, u cuntenutu di a lavagna scritta da u maestru pò esse scrittu solu è sguassatu, è ùn pò esse priservatu per un bellu pezzu sottu a doppia limitazione di u spaziu di lavagna. l'insegnamentu alternativu di materie.

Cum'è un studiente, per via di a diffarenza di e so capacità di capiscitura, micca tutti i studienti ponu riceve è capisce tuttu u cuntenutu di l'insignamentu di u maestru in 45 minuti di tempu di classe. Dopu à a classa, ancu s'è i studienti riviseghjanu attraversu e so note di classi, ùn sò ovviamente micca cusì impressiunanti cum'è u cuntenutu di a scrittura di a lavagna di u maestru.

gongldi (3)

Inoltre, tutti sapemu chì in l'era attuale, u cuntenutu di l'insignamentu di i maestri eccellenti hè preziosu, è hè una risorsa d'insignamentu urgente per i prufessori è i studienti di a scola. A lavagna tradiziunale hà e caratteristiche di scrittura è sguassate, facendu impussibile di ricurdà è di almacenà, per suprattuttu largamente spartutu.

L'avventu di u Fangcheng Recordable Smart Blackboard pò esse dichjaratu chì hè natu nantu à a dumanda, è hè diventatu rapidamente un equipamentu d'insignamentu indispensabile per parechji spazii in Cina, scole primarie è secundarie, è università.

gongldi (4)

U rispunsevule di Fang Cheng hà dettu à i ghjurnalisti: "In a nova era di l'approfondimentu di a riforma di l'educazione è l'insegnamentu, a lavagna Recordable Smart hè un assistente d'infurmazioni chì aiuta i prufessori è i studienti à ghjunghje à i scopi di l'insegnamentu di cunniscenze è cumpetenze, prucessi è metudi, è emuzioni è valori. Pò salvà è trasfurmà a lavagna di l'insignamentu in risorse digitale, realizà a spartera di risorse d'infurmazioni, aiuta i studienti à studià dopu à a classe, è accende l'entusiasmu di ogni studiente. Sicondu l'intruduzioni, a lavagna Fangcheng Recordable Smart hè estremamente pratica è u so core Hè una seria di funzioni pensative è pratiche estese intornu à a "memoria". Per esempiu, l'insignamentu di a memoria nantu à a lavagna, integra perfettamente a tradizione è a tecnulugia. Nant'à una grande zona di toccu integrata è una schermu LCD 4K, u cuntenutu di a lavagna scritta da u maestru in aula cù una gessa o una penna hè istantaneamente digitalizzata è salvata.

gongldi (5)

Se "Recording" hè l'innuvazione core è u vantaghju di Fangcheng Recordable smart Blackboard, allora u "spartimentu" dopu à "registrazione" rende u so valore è u significatu più prominente. Basta à "scanner" u codice, pudete facilmente sparte u cuntenutu di a lavagna, è caricallu in u nuvulu per u almacenamentu cun un clic, chì hè più convenientu per i studienti, i genitori è i prufessori per rivisione dopu a classe. Questa "spartita" pò esse qualificata cum'è una funzione intima chì hà benefiziu assai da parechji partiti. Micca solu "memoria" è "sparte", Fangcheng Recordable Smart Blackboard supporta ancu parechje persone per scrive ricordi à u stessu tempu, rendendu l'insegnamentu in aula più interattivu. In quantu à a cumpatibilità di u sistema, Fangcheng u cunsidereghja ancu cun cura. Supporta a sincronizazione di u sistema duale Windows / Android è pò esse cambiatu in tempu reale per risponde à i bisogni di diversi scenarii persunalizati. In quantu à l'installazione è u mantenimentu di l'equipaggiu, una sola persona hè necessaria, chì hè cunvene è riduce a carica di a scola.

gongldi (6)

Durante a visita di u ghjurnalista, un ufficiale di a scola hà dettu chì, dapoi l'intruduzione di Fangcheng Recordable Smart Blackboard, l'efficacità di l'insignamentu di a scola hè stata significativamente migliorata. Ùn solu diventa un bonu aiutu per i prufessori, ma aiuta à mantene un registru cumpletu di u cuntenutu di e lezioni. I prufessori è i prufessori ponu ancu fà una copia di salvezza di u so cuntenutu di l'insignamentu è scambià l'esperienza di l'insignamentu. Per i studienti, l'effettu hè ancu più evidenti. Quandu si scontranu punti di cunniscenza chì ùn sò micca cumplettamente capiti in a classe, rivisione è rivisione dopu a classe hè cum'è piglià una altra classe. Ancu i punti di cunniscenza più cumplessi ponu esse facilmente ammaistrati. I genitori ponu ancu seguità questu per seguità l'insignamentu di a scola è i travaglii chì i so figlioli amparanu. In e parolle di u rispunsevule di a scola, "hè veramente un bonu aiutu indispensabile per a scola".

Ùn ci hè dubbitu chì l'intruduzioni di a lavagna intelligente Fangcheng Recordable hà rapidamente guadagnatu un altu ricunniscenza è apprezzazione da parechje scole è istituzioni educative in Cina. Per Fangcheng, hè precisamente per implementà e pulitiche naziunali pertinenti nantu à a mudernizazione di l'educazione. Dopu à una investigazione approfondita di a situazione attuale di l'insignamentu in aula, cumminata cù i so anni di ricerca di equipaghji educativi è forza di sviluppu è sperienza, hà finalmente lanciatu sta cumminazione di tecnulugia di l'infurmazioni è discipline. Un novu pruduttu chì integra profondamente l'insegnamentu in aula - Lavagna Intelligente Registrabile.

Hè prevedibile chì in un futuru vicinu, in e classi di scole è istituzioni educative in una zona più larga di u paese, Fangcheng Recordable Smart Blackboard aghjunghjera un impulsu putente à l'educazione è l'insignamentu.

gongldi (7)


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020