News di a Cumpagnia

News

Da u 23 à u 25 d'aprile di u 2021, a 79th China Educational Equipment Exhibition, sponsorizzata da China Educational Equipment Industry Association è courganizata da u Dipartimentu Provinciale di l'Educazione di Fujian è u Guvernu Populare Municipale di Xiamen, hè stata aperta in grandezza à u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione di Xiamen. Fang Cheng hà purtatu novi prudutti aghjurnati à l'appuntamentu cum'è programatu.

beidjs (1)

primu ghjornu di a mostra, u stand di Fang Cheng era pienu di persone. Cum'è u principiu di a lavagna intelligente registrabile, Fangcheng hè stata orientata versu l'informatizazione di l'educazione è hè stata prufondamente impegnata in i prudutti di l'insegnamentu intelligente. A lavagna intelligente registrabile di 185 inch purtata à sta mostra hè u focu di tuttu u nostru campu. A lavagna intelligente registrabile aghjurnata, integrata cù l'insignamentu interattivu di l'audio, è a nova sperienza purtata da a super-size, rinfriscà constantemente a cunniscenza di i capi di l'educazione di tutti i campi di a vita nantu à a memoria di lavagna; à u stand, avemu attrattu onda dopu onda cù spiegazioni detallati.

U terminal interattivu hè guidatu da a pulitica di trè aule, è a versione di lussu di luce recentemente aghjurnata di u prugramma generale di registrazione è di trasmissione, chì registra perfettamente ogni maravigliosa lezione di u maestru, combina cù l'Internet intelligente di e cose, è ligami i switches di l'equipaggiu elettricu in aula per realizà una gestione intelligente, Per riduce u travagliu di l'amministrazione di a scola è realizà u risparmiu energeticu è a prutezzione di l'ambiente

beidjs (3)

In questa mostra, Fang Cheng hà ancu mostratu a nostra propria visualizazione interattiva di cunferenza, focu annantu à l'applicazioni di cunferenza cummerciale, rompe u modu tradiziunale di cunferenza, addiu à i limiti di tempu è spaziu, riducendu i costi di cunferenza è sperimentendu un modu di cunferenza d'alta efficienza.

In Chongqing 2020, avemu cumpiitu l'accordu nantu à Ludao cum'è previstu, è ci avemu scontru inaspettatamente in Xiamen. In u primu annu di u "14th Five-Year Plan", cuntinuemu à cunsulidà u sviluppu di l'equipaggiu d'insegnamentu intelligente basatu à l'infurmazioni, aduprate a nostra forza per prumove l'aghjurnamentu cuntinuu è u sviluppu di l'educazione in a nova era, prumove l'equilibriu di l'educazione, l'equilibriu. risorse didattiche, è sparte novi rializazioni di l'educazione intelligente!

beidjs (5)

A mostra dura 3 ghjorni, è l'eccitazione cuntinueghja. Aspittemu a vostra visita è guida à u stand A5020!


Tempu di pubblicazione: 02-02-2021